• Cfmilla

BIM november 2015

Hoppar in här med!

Borde ha äl 19/10 och bim 2/11 ... Hoppas att äl kommer igång, har just slutat med p-piller...

• Cfmilla

Nepe

Jag har fått till mig att jag ska räkna p-piller stoppet som första dagen i mens. Då borde det vara äl till helgen. testar v.a. Dag med äl tester (ska testa varje dag från i morgon) och så hoppas jag att kroppen är med oss! myser gör vi som vanligt ungefär v.a. dag också, men får bli varje till helgen om jag har äl då :)

Ska bli så spännande att följa alla här!!

• Cfmilla

Vad tror vi om detta? Äl på g va?
  • Cfmilla

Hmm syntes inte så tydligt på bild.. Men men :)

• Cfmilla
    nepe skrev 2015-10-14 14:14:26 följande:
    Tror det! Hoppas :) Känner inte att jag har så mkt koll på äl-tester men i den stora tråden här på familjeliv har jag lärt mig att man nästan alltid får utslag men det är när det börjar stiga och blir minst lika starkt som kontrollstrecket man kan börja "lita" på det:)
    ja så är det nog! Har från CB också, de med glad gubbe, tänkte ta ett sådant i morgon, borde ju inte ha äl riktigt än ändå. Men hoppas på en stegring nu såklart. Tar det sig inte denna gången så tror jag att jag ska börja tempa.
  • Cfmilla
    nepe skrev 2015-10-14 18:47:20 följande:

Jag tejpar och tycker att det är toppen!

Du tejpar????
  • Cfmilla
    Cfmilla skrev 2015-10-14 18:53:52 följande:

Du tejpar????

Tempar menar du såklart!! :)
  • Cfmilla
    Ejoma skrev 2015-10-14 18:57:30 följande:

Halloj alla, hoppar in här jag åh. Blir vårt andra försök på andra barnet.

Osäker på exakt bim eftersom mensen var jätte konstig senast. men enligt kalendern har jag äl på lördag och bim runt den 1/11 :)

Välkommen! Hoppas hoppas!!!!
  • Cfmilla
    MrsWinter skrev 2015-10-14 20:58:14 följande:

Hej! Hoppar in i tråden här ! 

Heter Christina och har BIM 4/11. Inväntar ägglossning som troligtvis är den 21/10. Detta blir 4:e försöket med första barnet. Får gärna skriva upp mig på listan med! 

Håller med Ejoma att oktober månad får gå snabbare! Är inte väntan väldigt jobbig?

Jag håller med, det är så sjukt jobbigt!!!! Chop chop. Borde ha äl på måndag, vill att det ska bli helg nu så att jag kan testa

I november plussar vi :)
  • Cfmilla

Ni som kan.... När ska jag börja testa äl? När kommer det att ge ett positivt utslag om min äl är på måndag? Ska jag räkna med först på lördag då?

Har känt mig galet svullen i tjejmagen i går kväll, men inga flytningar eller ömma bröst.

Shit att de ska vara så svårt. :)

Svar på tråden BIM november 2015