• Cfmilla

BIM november 2015

Blir inte klok på min kropp! Gaaaaah!!! Känns som äl, högg tillochmed till förut. Men nej... Ältest neg. Blir så besviken

• Cfmilla
    halo83 skrev 2015-10-16 09:30:56 följande:

Sitter hos Gyn nu, skitnervös. Ska göra en spolning om 15min ... :/

det kommer att gå toppen! :)
    Kissekatten2014 skrev 2015-10-16 09:37:05 följande:

Det går jättebra ska du se. .. .. Själv så var min mens 3 intensiva dagar med rejäla blödningar, så nu får man se fram emot äl istället. . Funderar på och strunta i äl tester och bara köra på..

Jag känner samma! Mina tester är slut, och jag blir bara knäpp av att få massa negativa resultat hela tiden. Så jag skiter nog i tester med. Vi myser ju ändå va dag ungefär, så borde inte missa det! :)
  • Cfmilla
    Ejoma skrev 2015-10-16 12:38:48 följande:

Är jätte om i "tjejmagen", ömmar till när jag ska sätta mig, ställa mig eller går. Kan det bero på att äl är igång?

Blev förresten inge ligga igår, eller jo de blev de men blev inget avslut så att säga. Blir ett till försök ikväll och hoppas de vill ta sig endå :)

Ja det tror jag säkert att det kan vara!! Lycka till ikväll
  • Cfmilla

Okej... Efter vi hade myst i morse låg vi och pratade om allt möjligt. Jag garvade åt att mina bröst lägger sig i armhålan och tänkte att de kan nog bli större snart om vi har tur. Varpå min sambo klämde på min bröstvårta... Då kom det mjölig vätska ur!!???? Någon som vart med om de innan????

• Cfmilla
    Ang82 skrev 2015-10-16 20:28:17 följande:

Hej! Hoppar in här då mensen kom igår, 3 dagar tidig. Håller tummarna för att november blir en bra månad :) 8:e försöket, 1:a barnet

Håller tummarna!!!
  • Cfmilla

Att man kan bli så glad över en blinkande smiley! ????

• Cfmilla
    isabelle1987 skrev 2015-10-18 11:06:31 följande:

Hej tjejer, behöver hjälp!!

I fredags tog jag bort min hormonspiral och jag har typ inte haft nån mens med den så jag har verkligen noll koll på när jag har äl osv.. Så jag började och testa med Clear blues digitala ägglossningstest. Ingen glad gubbe fre, lör eller idag men ser en stegring på själva stickorna. Idag har jag dock fått blödningar, ganska rikliga.. Jag tror att det är mensen, eller kan de bara va en reaktion på uttaget av HS? Tycker ni att jag ändå ska fortsätta och testa? Fan, vore synd och missa äl ???? Kramar till er!!!

Vet inte hur det är med spiral, men jag fick till mig att jag skulle tänka att p-piller stoppet var som första dagen i mens, och ska därför ha äl ca 14 dagar efter. Och igår fick jag blinkande gubbe lika så idag på cls tester, så jag har nog äl om ett par dagar, dvs ca 14 dagar efter stoppet. Vet inte om det hjälper något?
  • Cfmilla

Gött frustrerad!

Ingen äl idag heller tredje dagen med blinkande gubbe på ältest. Har nog lyckats mysa mig till en svampinfektion också. F-n!

Dock är jag gött svullen och tjejmagen känns udda!?

• Cfmilla

Blink gubbe idag igen... Vart så sedan lördag. Haft rätt så mycket "mensvärk" men händer inget. Känner inte att jag får några typiska äl-flytningar heller. Fick svamp istället. Toppen!! Hooohooo när ska den komma? Frustrerande är bara förnamnet

• Cfmilla
    Lottch3n skrev 2015-10-21 14:04:06 följande:

Konstig fråga kanske. Men har någon av er varit med om att det känns som att någon "drar" i nedre delen av magen?

Bör ha ÄL idag, enligt min app iaf..

Japp haft det i nån vecka, men ingen äl än inte... Haha hoppas den kommer snart tack!
Svar på tråden BIM november 2015