BIM november 2015
Blir inte klok på min kropp! Gaaaaah!!! Känns som äl, högg tillochmed till förut. Men nej... Ältest neg. Blir så besviken
Blir inte klok på min kropp! Gaaaaah!!! Känns som äl, högg tillochmed till förut. Men nej... Ältest neg. Blir så besviken
Sitter hos Gyn nu, skitnervös. Ska göra en spolning om 15min ... :/
Det går jättebra ska du se. .. .. Själv så var min mens 3 intensiva dagar med rejäla blödningar, så nu får man se fram emot äl istället. . Funderar på och strunta i äl tester och bara köra på..
Är jätte om i "tjejmagen", ömmar till när jag ska sätta mig, ställa mig eller går. Kan det bero på att äl är igång?
Blev förresten inge ligga igår, eller jo de blev de men blev inget avslut så att säga. Blir ett till försök ikväll och hoppas de vill ta sig endå :)
Okej... Efter vi hade myst i morse låg vi och pratade om allt möjligt. Jag garvade åt att mina bröst lägger sig i armhålan och tänkte att de kan nog bli större snart om vi har tur. Varpå min sambo klämde på min bröstvårta... Då kom det mjölig vätska ur!!???? Någon som vart med om de innan????
Hej! Hoppar in här då mensen kom igår, 3 dagar tidig. Håller tummarna för att november blir en bra månad :) 8:e försöket, 1:a barnet
Att man kan bli så glad över en blinkande smiley! ????
Hej tjejer, behöver hjälp!!
I fredags tog jag bort min hormonspiral och jag har typ inte haft nån mens med den så jag har verkligen noll koll på när jag har äl osv.. Så jag började och testa med Clear blues digitala ägglossningstest. Ingen glad gubbe fre, lör eller idag men ser en stegring på själva stickorna. Idag har jag dock fått blödningar, ganska rikliga.. Jag tror att det är mensen, eller kan de bara va en reaktion på uttaget av HS? Tycker ni att jag ändå ska fortsätta och testa? Fan, vore synd och missa äl ???? Kramar till er!!!
Gött frustrerad!
Ingen äl idag heller tredje dagen med blinkande gubbe på ältest. Har nog lyckats mysa mig till en svampinfektion också. F-n!
Dock är jag gött svullen och tjejmagen känns udda!?
Blink gubbe idag igen... Vart så sedan lördag. Haft rätt så mycket "mensvärk" men händer inget. Känner inte att jag får några typiska äl-flytningar heller. Fick svamp istället. Toppen!! Hooohooo när ska den komma? Frustrerande är bara förnamnet
Konstig fråga kanske. Men har någon av er varit med om att det känns som att någon "drar" i nedre delen av magen?
Bör ha ÄL idag, enligt min app iaf..