Inlägg från: sebbejonte |Visa alla inlägg
  • sebbejonte

BIM november 2015

Hoppar in här då mensen kom idag, en dag för tidigt.

Ny BIM är 14/11

• sebbejonte

Då börjar det bli ägglossningstider för mig, dom fertila dagar startar imorgon :D har varit iväg på jobb i 5 dagar 87 mil hemifrån så längtar massor efter sambon och barnen nu.

Ser fram emot en härlig vecka haha :P

• sebbejonte
    strumpan123 skrev 2015-10-26 09:36:30 följande:

så syns det inte ens på bilden :/ Men det var rosa, har analyserat så många test att det inte gick att ta miste om detta men hjärnan spelar en ett spratt när man man inte får det på bild :P

Jag ser ett streck :)
  • sebbejonte

Välkomna alla nya :) håller tummarna för alla.

Jag har ägglossning för fullt. Igår och idag har jag haft de klassiska trådflytningarna....vi har haft sex morgon och kväll varje dag i en veckas tid så vi har då inte missat äl iallafall haha :P

• sebbejonte
    lillverra skrev 2015-10-31 19:34:13 följande:

Ja då ska så det då finnas gott om bekfruktningsbara spermier om ni legat inså hårt. Tänk om jag kunde få min man att ha sex morgon och kväll. Svårt då man redan har ett barn. Men brukar köra var annan var tredje kväll... Men nu kom ju den jävla mensen igång. Men vi har ju bara försökt en månad så får ta nya tag då mensen e slut.

Jag har två barn sen innan men det går ändå. Visserligen är mina 8 och 12 så vi kan ju smita iväg o duscha o veta att dom klarar sig själva en stund ;)

Detta är vårt andra försök. Min sambo har inga barn sen innan så vi får se. Jag är väldigt fertil men som sagt vet vi ju inte om hans spermier fungerar då han aldrig gjort någon gravid
  • sebbejonte
    lillverra skrev 2015-10-31 20:24:40 följande:

Vår dotter är bara 1 1/2 så hon vaknar väldigt tidigt.. Men a karn ska ju ha lust också. Han vill inte ha sex varje dag tyvärr... ????

Ajdå då är det värre. Vi har väldigt mycket sex även när vi inte har äl :) nästan varje dag.

Hoppas vi får till en knodd nu båda två
  • sebbejonte
    Körsbärsblomma skrev 2015-11-01 11:05:45 följande:

Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)

Oj ingen tvekan om det :) grattis
  • sebbejonte
    lillverra skrev 2015-11-01 19:08:01 följande:

Jo jag håller tummarna... Vill bara mensen ska ta slut nu. Ska försöka inte tänka så mycket på att jag vill bli gravid. Då brukar det aldrig ta sig. Man ska bara låta det ske av sig själv.

Ja jag försöker också inte tänka så mycket utan bara leva. Förra månaden undvek jag alkohol o tänkte hela tiden o kände efter hela tiden o blev så ledsen när mensen kom.

Nu tänker jag bara låta det vara, har däremot kommit på att jag alltid stiger upp direkt efter o går på toa så denna månaden har jag varje gång legat kvar en bra stund för att spermierna ska få en chans att simma rätt :)
  • sebbejonte
    lillverra skrev 2015-11-01 20:46:40 följande:

Ja jag dricker inte ens alkohol, inte gjort på fem år. Varken snusar eller röker.. Så där ska det då inte vara problem. Brukar också ligga kvar fem minuter typ bara för att de ska få simma dit de ska....

Nästa BIM för mig är

29/11

Fertil mellan 11-16/11 någon gång.

Så håller tummarna att det tar sig denna månad, men ska som sagt försöka att inte tänka så mycket.

Jag dricker inte ofta men ibland ett glas vin på helgen. Röker o snusar inte heller o inte sambon heller. Tränar o äter bra men jag är ju väldigt fertil, vi vet ju dock inte hur det är med honom dock.

Vi får tänka på annat o se helt enkelt.
Svar på tråden BIM november 2015