BIM november 2015
Hoppar in här då mensen kom idag, en dag för tidigt.
Ny BIM är 14/11
Hoppar in här då mensen kom idag, en dag för tidigt.
Ny BIM är 14/11
Då börjar det bli ägglossningstider för mig, dom fertila dagar startar imorgon :D har varit iväg på jobb i 5 dagar 87 mil hemifrån så längtar massor efter sambon och barnen nu.
Ser fram emot en härlig vecka haha :P
så syns det inte ens på bilden :/ Men det var rosa, har analyserat så många test att det inte gick att ta miste om detta men hjärnan spelar en ett spratt när man man inte får det på bild :P
Välkomna alla nya :) håller tummarna för alla.
Jag har ägglossning för fullt. Igår och idag har jag haft de klassiska trådflytningarna....vi har haft sex morgon och kväll varje dag i en veckas tid så vi har då inte missat äl iallafall haha :P
Ja då ska så det då finnas gott om bekfruktningsbara spermier om ni legat inså hårt. Tänk om jag kunde få min man att ha sex morgon och kväll. Svårt då man redan har ett barn. Men brukar köra var annan var tredje kväll... Men nu kom ju den jävla mensen igång. Men vi har ju bara försökt en månad så får ta nya tag då mensen e slut.
Vår dotter är bara 1 1/2 så hon vaknar väldigt tidigt.. Men a karn ska ju ha lust också. Han vill inte ha sex varje dag tyvärr... ????
Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)
Jo jag håller tummarna... Vill bara mensen ska ta slut nu. Ska försöka inte tänka så mycket på att jag vill bli gravid. Då brukar det aldrig ta sig. Man ska bara låta det ske av sig själv.
Ja jag dricker inte ens alkohol, inte gjort på fem år. Varken snusar eller röker.. Så där ska det då inte vara problem. Brukar också ligga kvar fem minuter typ bara för att de ska få simma dit de ska....
Nästa BIM för mig är
29/11
Fertil mellan 11-16/11 någon gång.
Så håller tummarna att det tar sig denna månad, men ska som sagt försöka att inte tänka så mycket.
Tack!!