Inlägg från: sebbejonte |Visa alla inlägg
  • sebbejonte

BIM november 2015

Grattis till alla er som plussat.

Jag vill också veta nu, vill också testa men är ju bara på ÄL+4 så känns ju meningslöst. Har dessutom bara två rfsu hemma.

• sebbejonte
    Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 15:45:49 följande:

VIKTIGT!!!

Fick ju mens häromdagen, vilket höll i två dagar. Idag var den slut och jag fick för mig att göra ett gravtest med test från testlagret. Vilka LOT-nummer var det som var falska?? För jag tycker mig se två streck?! Måste fått tag i de där dumma testen som det pratades om i oktober-tråden. Mitt LOT-nummer på testet är 2015-08-10.

Tycker också att jag ser. En del har ju som mens fast dom är gravida
  • sebbejonte

Bim närmar sig. Tog ett test från testlagret imorse o vet inte men tyckte mig se ett svagt svagt streck.

Är på ÄL+9 så är ju rätt tidigt att testa.

Är dom bra dom testen? Första gången jag använder dom.

• sebbejonte

Känner inte alls som förra månaden då jag verkligen trodde att jag var gravid med svullen mage, illamående o känsligt luktsinne.

Nu har jag bara ömma bröst men det kan ju lika väl vara för att mensen ska komma?

• sebbejonte

Tog både ett av testlagrets tester och ett rfsu i morse, båda blanka. Är det kört då?

Äl+10, bim-4 idag :(

• sebbejonte
    happylife skrev 2015-11-10 09:32:38 följande:

Ta CB plus ist mycket bättre. Men vänta till bim

Okej jag har beställt cb som kommer idag, ska bara försöka klara vänta...
  • sebbejonte
    Fian88 skrev 2015-11-10 09:33:30 följande:

Det är absolut inte kört! Kan ta upp till 10 dagar innan ägget fäster och sen måste hormonerna komma upp till en mätbar nivå.

Åh tack, du ger mig lite hopp :)
  • sebbejonte

Äl+11 idag och negativt cb i morse. Får nog inse att det inte tagit sig denna månaden heller. Mensen kommer säkert på lördag.

• sebbejonte
    nepe skrev 2015-11-12 18:33:24 följande:

Länge sedan någon uppdaterade Bim-listan så frågar generellt : Hur mår ni som närmar er eller har gått förbi bim? kramar

Jag har BIM på lördag. Har sjukt ont i brösten annars inga känningar alls.

Förra månaden när jag INTE var gravid hade jag molvärk, illamående, svullen mage o kände konstiga lukter haha
  • sebbejonte
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-13 08:28:43 följande:

Ser ni nåt?

Jag ser ett streck :D

Du har BIM idag va?
  • sebbejonte

Jaha då är helgen kommen. Jag har inte testat på två dagar för orkar inte se blanka streck mer.

Idag är jag på dag 26 i min cykel o då brukar min mens komma. Alternativt imorgon enligt appen.

Ingen mens än så länge iallafall.

Kom på igår kväll att min klassiska finne som kommer innan mens inte har kommit men det måste ju inte betyda något.

Har fortfarande sjukt ont i brösten.

• sebbejonte
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-13 10:58:49 följande:

Tog det digitala nu! :) :)

Åh vad härligt!!! Grattis...
  • sebbejonte

Bim är här. Ingen mens. Den brukar komma på natten. Vi hade ändå sex både igår kväll och i morse men ingen mens.

Tog ett rfsu idag men blankt.

Min mens brukar aldrig vara sen. Vad är oddsen att jag kommer plussa senare om mensen inte kommer?

• sebbejonte
    bamboobaby skrev 2015-11-14 15:10:28 följande:

Samma här. Har haft så stark mensvärk i över en vecka så den borde varit här i förrgår fast BIM är idag. Tog ett test igår men det var blankare än en spegel :(

Jag hade som mensvärk igår och idag men brukar inte får mensvärk förrens jag fått mensen.

Hoppas verkligen bara att jag inte har tillräckligt mycket hormon för att visa på ett test.
  • sebbejonte
    bamboobaby skrev 2015-11-14 15:17:53 följande:

Jag har nog inget hopp alla faktiskt. Jag har vid mina tidigare graviditeter plussat på -4 supersvagt men starkt på BIM och första graviditeten testade jag bara en gång och det var på BIM +3 men då hann testet knappt nudda urinet förens det blev ett superstarkt plus. Har inget hopp om att jag skulle vara en låghormonare.

Har du barn sedan tidigare? Några andra symptom?

Ja jag har två barn sedan tidigare men nu är det med en ny man. Längesen jag var gravid också så har glömt då mina barn är 8 och 12.

Jag försöker ha kvar mitt hopp lite till.
  • sebbejonte
    HCS skrev 2015-11-15 14:55:46 följande:

Båda mäter från 25 står det men man brukar se först på cb.

Okej tack för svaret.

Då får jag köpa cb om inte mensen kommer.

Bim igår men fortfarande ingen mens.

Tog ett rfsu igår men det visade inget.

Väntar väl lite till för att se vart mensen är. Den är aldrig sen så detta är spännande :)
  • sebbejonte

Nähä började blöda för en timme sen. Skulle känna på tappen om den var öppen o då hade jag blod på fingret sen :(

• sebbejonte
    eg90 skrev 2015-11-16 10:56:46 följande:

Någon som ser det svaga strecket på denna bild?

Jag ser ett svagt streck
Svar på tråden BIM november 2015