BIM november 2015
Grattis till alla er som plussat.
Jag vill också veta nu, vill också testa men är ju bara på ÄL+4 så känns ju meningslöst. Har dessutom bara två rfsu hemma.
Grattis till alla er som plussat.
Jag vill också veta nu, vill också testa men är ju bara på ÄL+4 så känns ju meningslöst. Har dessutom bara två rfsu hemma.
VIKTIGT!!!
Fick ju mens häromdagen, vilket höll i två dagar. Idag var den slut och jag fick för mig att göra ett gravtest med test från testlagret. Vilka LOT-nummer var det som var falska?? För jag tycker mig se två streck?! Måste fått tag i de där dumma testen som det pratades om i oktober-tråden. Mitt LOT-nummer på testet är 2015-08-10.
Bim närmar sig. Tog ett test från testlagret imorse o vet inte men tyckte mig se ett svagt svagt streck.
Är på ÄL+9 så är ju rätt tidigt att testa.
Är dom bra dom testen? Första gången jag använder dom.
Känner inte alls som förra månaden då jag verkligen trodde att jag var gravid med svullen mage, illamående o känsligt luktsinne.
Nu har jag bara ömma bröst men det kan ju lika väl vara för att mensen ska komma?
Tog både ett av testlagrets tester och ett rfsu i morse, båda blanka. Är det kört då?
Äl+10, bim-4 idag :(
Ta CB plus ist mycket bättre. Men vänta till bim
Det är absolut inte kört! Kan ta upp till 10 dagar innan ägget fäster och sen måste hormonerna komma upp till en mätbar nivå.
Äl+11 idag och negativt cb i morse. Får nog inse att det inte tagit sig denna månaden heller. Mensen kommer säkert på lördag.
Länge sedan någon uppdaterade Bim-listan så frågar generellt : Hur mår ni som närmar er eller har gått förbi bim? kramar
Ser ni nåt?
Jaha då är helgen kommen. Jag har inte testat på två dagar för orkar inte se blanka streck mer.
Idag är jag på dag 26 i min cykel o då brukar min mens komma. Alternativt imorgon enligt appen.
Ingen mens än så länge iallafall.
Kom på igår kväll att min klassiska finne som kommer innan mens inte har kommit men det måste ju inte betyda något.
Har fortfarande sjukt ont i brösten.
Tog det digitala nu! :) :)
Bim är här. Ingen mens. Den brukar komma på natten. Vi hade ändå sex både igår kväll och i morse men ingen mens.
Tog ett rfsu idag men blankt.
Min mens brukar aldrig vara sen. Vad är oddsen att jag kommer plussa senare om mensen inte kommer?
Samma här. Har haft så stark mensvärk i över en vecka så den borde varit här i förrgår fast BIM är idag. Tog ett test igår men det var blankare än en spegel :(
Jag har nog inget hopp alla faktiskt. Jag har vid mina tidigare graviditeter plussat på -4 supersvagt men starkt på BIM och första graviditeten testade jag bara en gång och det var på BIM +3 men då hann testet knappt nudda urinet förens det blev ett superstarkt plus. Har inget hopp om att jag skulle vara en låghormonare.
Har du barn sedan tidigare? Några andra symptom?
Då var bim dagen snart slut och ingen mens. Hoppas hoppas!
Kan någon svara på en fråga?
Vad mäter vanliga rfsu ifrån respektive vanliga cb?
Båda mäter från 25 står det men man brukar se först på cb.
Nähä började blöda för en timme sen. Skulle känna på tappen om den var öppen o då hade jag blod på fingret sen :(
Någon som ser det svaga strecket på denna bild?