Ejoma skrev 2015-10-22 14:41:48 följande:
åhh, är så trött i kroppen och vill i princip sova bort hela dagen känns det som. Plus svullen, känns som jag ätit för mycket och kissblåsan är full.. dagarna går segt när jag inte jobbar och det enda jag vill är att ta ett test och att det är positivt.
Men, från och med lördag jobbar jag ända till tis sen tors till måndag så kommer gå fort. Vet ej fortfarande dock om jag ska ta på bim dagen alltså på söndag den 1a eller om jag ska ta morgonen på måndagen den 2a.
Samma här! >< jag mår illa, magen känns orolig, jag har typ någon sorts mensvärksliknande smärta i mage och ländrygg, en obehaglig "smärta" där nere :-P, är trött och tiden går långsammare än någonsin. Gaaah! :-P
Jag jobbar nu fre-sön och sen tors-fre och det ska bli jätteskönt! :-P för att fördriva tiden försöker jag pyssla här hemma men det är inte så roligt när man inte mår något bra. Snart ska mannen åka iväg och meka på bilen så då blir jag ensam här hemma och det är värst tycker jag. Filmtips mottages! :-P
Jag vet inte heller när jag ska ta testet, det beror ju lite på om mensen kommer tidigare än bim (vilket den absolut inte får göra för jag vill plussa!) och hur jag känner på sön/mån.