• Emmi0306

BIM november 2015

Agge83 skrev 2015-10-22 18:27:14 följande:

[quote=75909252][quote-nick]Emmi0306 skrev 2015-10-22 18:21:10 följande:[/quote-nick

Ha ha tack! Ja hur det skall gå.. ;) beställde tom ett testa tidigt igår aå borde få hem det imorn. Har ju läst om många som plussar på äl+12, men det känns liiiite hopplöst när det är 5 dagar innan.. ;) men under har ju skett innan :) känner du något?

Lol :-P jag visste inte ens om att det fanns såna test. :-P hur säkra är dem? Jag känner att om jag testar för tidigt så kommer jag inte lita på resultatet och ändå vilja ta ett nytt senare. :-P jag har massa "symtom" men jag vet inte om de bara är påhittade av min hjärna och kropp. :-P själv då?
  • Emmi0306
    halfmoon skrev 2015-10-22 20:25:16 följande:

Rekommenderar lloyds graviditetstest, testa tidigt! Fick svagt plus på dem på äl+11. Gjorde ett vanligt vid bim och fick plus på det också den månaden jag var gravid. :)

Okej ^^ vi får se, om jag inte klarar av väntan så kanske jag köper ett sånt men jag ska försöka hålla mig och be för att mensen håller sig borta. jag har köpt hem clearblues test och där står det 4 dagar innan bim som tidigast.
  • Emmi0306
    Agge83 skrev 2015-10-22 20:42:22 följande:

Har beställt RFSU testa tidigt, vet inte hur bra de är!? Men mina tre tidigare grav så har vi ikte planerat dem så som denna :) så nu väntar jag bara.. ;)

Har mensvärk hela tiden, fryser, huvudvärk och mår lite illa till å från... Men eftersom det var så många dagar innan äl så inbillar jag mig förmodligen ;)

Väntan är nog det jobbigaste! >< hihi det låter som jag :-P jag fick "symtomen" typ en dag efter samlag haha. Idag har jag mått riktigt blä har typ bara legat i soffan och badet hela dagen.
  • Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-10-22 21:50:45 följande:

Förlåt för inga tips än så länge, blev lite snabba ryck här hemma när jag kom på att jag hade möte med mina tränarkollegor idag (oopps)

Men jag har lite olika som kanske kommer till bra hand  längre fram.

Serier har vi: the originals (kanske du har sett ?), Blind spot, Gotham, Empire, Blood and oil, Our girl, Under the dome, beauty and the beast, Ballers (bra serie med the rock :D ), The 100

Filmer: advantageous, Pixels(rolig tkr ja :) Tomorrowland, Fantastic four(nya), southpaw, San Andreas, Soaked in bleach(dokumentär om kurt cobain), Max

Några som jag kommer på rakt ut nu :) hoppas du hittar nått som är bra :D

Hihi ingen fara! ^^ man har ju faktiskt ett liv utanför fl också! XD Tack för tipsen, dem kommer jag absolut att kolla upp, vissa har jag sett men långt ifrån alla.
  • Emmi0306
    Körsbärsblomma skrev 2015-10-23 11:30:24 följande:

Hej!

Har läst ett tag i tråden men ej vågat ge mig in. Jag har BIM 1/11 och detta är första försöket på barn nr2 efter ett missfall i vecka 11. Hoppas det är okej att jag hänger på här!????

Självklart är det okej! ^^ välkommen! lycka till. ^^
  • Emmi0306

Äl+7 idag och jag som tänkte att guu så skönt att få jobba idag så att tiden går lite snabbare. Men blä vad jobbigt det var när man gick runt med illamående och magont! >< inte hjälper det att jag är konditor och förväntas smaka på saker titt som tätt. ???? men jag försöker vara positiv och försöker tänka att kanske, kanske är det inte en rejäl skenis utan det kanskeee är ett plus som visas på testet i november! ;-P

• Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-10-24 21:56:51 följande:

Jag har också gått runt och mått lite halv konstigt, inte jätte illamående ba lite lätt. Idag kände jag typ som att det "stråla" till i livmodern. Hoppas på att de va ägget som fäste, men lär ju va nå annat. Fortfarande öm i brösten, visst att jah körde bröst igår på gymmet men har ont både i muskeln och i bröstet om man säger så. Åh hoppas verkligen att de är ett plus snart. Hur går de för nerverna, tror du att du orkar hålla dig 8 dagar till? :D

Åh jag vet inte, nu inatt hade jag hemska svettningar som jag brukar få innan jag ska ha mens så just nu känns det hopplös. hur är dina nerver?
  • Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-10-25 10:11:30 följande:

Ja, blir mer o mer sugen att testa tidigt, tur jag inte har tid att ta mig på affären under dagarna. Plus att sambon skulle bli sur och jag testar utan honom :D men vågar ju ej hoppas för mycket, kanske man blir besviken sen :/

You can do it! vi måste iaf hålla oss till Bim-4, då kan man ju testa med clearblues test. ^^ ja, jag blir jättebesviken om det inte har tagit sig, jag har deppat hela dagen för att jag tror det kommer visa minus men jag kan ändå inte sluta hoppas. >
  • Emmi0306
    nepe skrev 2015-10-25 11:24:45 följande:

Min äl är sen och blir framflyttad hela tiden av natural cycles. Så bim framflyttat till 8/11 istället.. Uppdaterar listan senare idag om ingen hinner före.

Hur känner ni andra som har passerat ÄL?  :)

Allting är en ända lång väntan! >< jag har haft jättemycket "symtom" men jag tror att min kropp hittar på för inatt svettades jag som en gris och vaknade helt sjöblöt och det gör jag alltid dagarna innan mens. men man kan ändå inte sluta hoppas och "symtomen" finns här fortfarande, allting är en bergochdalbana! XD

Hoppas du får din ÄL snart!
  • Emmi0306
    Smultrontjejen skrev 2015-10-25 12:34:15 följande:

Näe jag har sån konstig mensvärk sen i fredags och är "gråtig" typ hela helgen. ÄL i måndags. Så nu beställde jag sånna där tidiga tester. Får se om jag vågar använda de...

Någon annan som känner "mensvärk känsla" så här en vecka efter ÄL?

BIM 1/11

Jag får också "mensvärk" känsla :-P har haft i typ en vecka nu. Bim 2/11
Svar på tråden BIM november 2015