• Zeeeeta

BIM november 2015

Hoppar in här!

ÄL idag, och BIM 5/11 :)

Första försöket!

• Zeeeeta
    Angdev skrev 2015-10-23 23:41:09 följande:

Det brukar jag oxå ha. Då är man som mest fertil :) Har en bild som informerar om olika flytning. Ofräsch men informerande :) Hojta om någon vill att jag lägger upp 

Jag vill gärna se!:)
  • Zeeeeta

8 dagar till BIM.... Tror jag exploderar snart! Så drygt att gå och vänta..

• Zeeeeta

Är på BIM-6 och ÄL+7 idag.

I förgår började brösten bli ömma, och det har ökat igår samt idag.. 

Känns som om jag har träningsvärk från brösten upp ut i armhålorna.. Va en pest att bära in kassarna idag när jag handlat... De är även ömma när jag känner på dom, även bröstvårtorna ömmar lite idag.. Lite "mensvärk" till och från som ligger och maler i bakgrunden har jag med... 
    Någon som känner igen sig?

• Zeeeeta
    dundernina skrev 2015-10-30 16:47:30 följande:

Hej. Jag är gärna med här. Jag har BIM 7 november.. hade ÄL 23 oktober. Jag och min partner fick bara till det t å gånger runt den perioden. Får hoppas att det var tillräckligt.

Jag vågar knappt känna efter nu.. Förra månaden trodde jag att jag var gravid då min mens va sen.. men fick många negativa graviditetstest.

Dem senaste dagarna har jag känt mig lite mysko. Halv illamående typ hela dagarna, moland värk i tjejmagen och idag kom det som växtvärk i ländryggen. Mycket klibbiga flytningar men det hade jag förra månaden oxå innan mensen kom.

Suck.. hehe.. testade mig igår med fick negativt.. inte bra att ha massa test liggande hemma.. blir dyrt nör man vill testa sig varje dag.

Hur mår ni andra?

Jag har bil 5/11, och har även "mensvärk" samt något som känns som träningsvärk från bröstet till armhålan på båda sidorna.. hoppas hoppas :) varit perfekt julklapp till släkten :)
  • Zeeeeta
    dundernina skrev 2015-10-30 18:35:07 följande:

Ja verkligen. Var hos mina föräldrar idag och berättat att jag varit yrslig i några dagar och pappa utbrast du e gravid.. haha ja man kan ju verkligen hoppas.

När ska du testa dig?

Jag har tänkt att testa söndag morgon då det är bim-4 :) du då?
  • Zeeeeta
    Pumpalens skrev 2015-11-01 16:40:22 följande:

Måste fråga, någon som har bim runt 4-5 november och misstänker att man är gravid??

Hur känner ni i såfall?

Jag känner inte igen mig själv, är super irriterad på min sambo, gråter super lätt, blir super arg på små saker och höjer min röst. Brukar aldrig vara så här vid mens tiderna annars, så börjat fundera om man är gravid!? Börjat kissa på nätterna med.

Har bim den 5 :) känner mest molvärk i magen och ömma bröst.. testade negativt idag men ska testa på onsdag igen :)
  • Zeeeeta
    dundernina skrev 2015-11-02 11:29:52 följande:

Zeeeeta: testade du igår? Hur gick det?

Jag kommer testa imorrn Bim-4.. kan inte hålla mig

Grattis till alla plus

Testade idag, negativt bim -3.. men finns hopp än!
  • Zeeeeta

BIM-2 och anade något kanske på stickan idag! Längtar tills imorgon så jag kan ta ett nytt!

• Zeeeeta

Tog ett test nu, inte kissat på 2 timmar.

Visade svagt svagt positivt! Ska ta ett imorgon bitti igen, då är det BIM-1 och hoppas på starkare resultat :)

Svar på tråden BIM november 2015