• Zeeeeta

BIM november 2015

BIM-1 idag, lika svagt streck på stickan som igår em...

Strecket är så svagt att man inte får med det på bild, men jag ser ett rosa streck på stickan som är supersvagt efter cirka 5-10minuter.. Har någon varit med om så svagt streck dagen innnan bim och sedan varit gravid? Det känns som om jag skulle få mens när som och har känts så i över 1 vecka nu, brukar aldrig känna av mensvärk innan mensen kommer, utan den brukar komma typ när mensen varit igång någon timme..

Jag beställde stickor från NatrualCycles, då jag tempar också..

• Zeeeeta
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-04 10:01:23 följande:
    Vad använder du för test? Kanske pröva med ett känsligare? Håller tummar för plus!
    NaturalCycles test använder jag.. Något tips på bättre test? :)
  • Zeeeeta
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-04 10:19:13 följande:
    Ok, har ingen erfarenhet med dom testen men ett tips är att kolla upp deras känslighet och om det är möjligt köpa ett som mäter med ännu högre känslighet. Håller tummar och tår för plus!!

Fick nyss springa till toaletten och ulka, fick sånt riktigt illamående men det kom inte upp något... LUSTIGT!?

Såhär står det på deras hemsida om testet:
    Graviditetstest i 10-pack av hög kvalitet och känslighet men till ett bra pris. Över 99,9% säkerhet, lätt och säkert att använda. Med dessa test så får du veta så tidigt som det bara är möjligt. CE märkt och FDA märkt.

• Zeeeeta
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-04 11:13:50 följande:
    Oj då! Kan ju betyda graviditet eller att du går på spänn nu med denna ovisshet.
    Hoppas såklart på det första.
    Det låter ju som att testen ör väldigt känsliga så du får nog göra det där hemska å tråkiga..... Vänta ;) hoppas det är starkare imorrn så du får det helt bekräftat och kan slappna av.

Ja, man försöker ju intala sig att man inbillar sig för att inte bli besviken.. 

Ja, jag är på jobbet nu och jobbar tills imorgon kväll, så får ta test på fredag morgon istället, om inte mensen kommit vill säga... 
    Denna eviga väntan, känns ju som ååååår ;)

• Zeeeeta
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-04 11:27:06 följande:
    Skoja inte!!! Dagarna går såå segt!! Jag kan inte börja testa förän i nästa vecka! Man är ju sååå sugen! Speciellt med ett sånt här paket i brevlådan..
    ÅH det förstår jag! Jag har "bara" 4 test kvar så känns som jag måste börja spara hahaha...
  • Zeeeeta
    dundernina skrev 2015-11-04 12:31:10 följande:
    Jag använde testlagret graviditetstest och fick ett streck på BIM -5 tycker jag är väldigt bra!! :)
    Okej, flera som sagt det, får ta och lägga en beställning :)
  • Zeeeeta
    Ludde123 skrev 2015-11-05 07:16:34 följande:

Dubbelkollar idag med ett test från Lloydd Apotek, Bim +3......två streck är positivt. Jag andas ut och är lycklig!!

Grattis!! :)
  • Zeeeeta

TROR JAG ÄR GRAVID!! Starkare streck idag på en sticka, fortfarande svagt men idag behöver jag inte vinkla i alla ljus och kanter som finns för att se det, utan det bara är där! Ska köpa CB senare idag och försöka få det bekräftat! Helt otroligt om det stämmer, första försöket på första barnet :)

• Zeeeeta
    happylife skrev 2015-11-05 08:11:37 följande:

Bim -4, neg test :( tog ett CB plus

Jag fick negativt ända fram till BIM, så det kommer kanske ska du se :)
  • Zeeeeta
    mkess skrev 2015-11-05 11:34:20 följande:
    Biiiilllldddd?!?!
    Får inte in bilden från mobilen hit?! Hur gör man? :O
  • Zeeeeta

Här kommer bilden :)

Det från apoteket syns inte på bilden, men blev betydligt starkare efter någon minut. Det från CB kom strecket innan jag hann lägga ner stickan :)

Svar på tråden BIM november 2015