BIM november 2015
Heej allihop :) Hoppar in här hos er! Jag har bim 22 november, vore så snällt om någon ville lägga till mig i listan (skriver från mobilen nämligen) :) Äl är den 8 november enligt min app. Har ett barn sedan tidigare.
Heej allihop :) Hoppar in här hos er! Jag har bim 22 november, vore så snällt om någon ville lägga till mig i listan (skriver från mobilen nämligen) :) Äl är den 8 november enligt min app. Har ett barn sedan tidigare.
Har ÄL på söndag enligt min app, men har haft stark molvärk som började runt 00.30 inatt så undrar om det redan har släppt? Ja det är väl bara att sexa på I guess :D
Grattis till alla plus!! Det är 2 veckor kvar tills man själv kan testa :p Jag undrar om någon här vet när ägglossning brukar inträffa i förhållande till en äl-flytning? Jag ska ha äl på söndag, dag 16 i cykeln, enligt min app (testar inte med stickor) men igår fick jag en ägglossningsflytning (som äggvita). Så nu undrar jag om den kommer i samband med äl, någon eller några dagar före? Någon som vet?
Har haft äggviteliknande flytningar sen i torsdags fm, dvs i två dygn nu.. Har ingen möjlighet att ha sex förrän sent ikväll så är rädd att det är kört och att ägget ska hinna "dö" ;p
Äl +3 , snacka om låååång väntan till 22e november. Har en känsla av att det inte blev något den här månaden hur som helst, och enligt ett medium som jag var hos för några veckor sedan är det december som är min månad, skeptisk men vi får väl se ;)
Äl+4 här såå jobbigt att vänta. När tänker du testa? Jag tar ett testa tidigt på söndag är tanken!
Äl +4, har haft molvärk både idag och igår faktiskt. Kan ev ha haft äl någon dag tidigare än vad jag tror, men känns som att det är för tidigt att ha molvärk nu om jag skulle vara gravid.. "Bara" 9 dagar kvar tills jag tänker testa.
Äl +6, mår lite illa och har en skum smak i munnen - precis som när jag var gravid sist. Säkerligen inbillning men ändå.. Har bestämt mig för att testa med ett cb på fredag då jag är på äl +12. Någon mer som tänker testa på fredag?!