![Esirnus](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Ser på båda dina test, svårt att avgöra om det är spök eller äkta då jag själv fått spök på samma test, jag håller tummarna hårt för att det blir starkare!! :DHCS skrev 2015-11-15 15:07:42 följande:
-
Tog ett cb imorse, äl +9, förväntade mig att testet skulle va tokblankt men detta kom inom tiden.... Ser ni?
-
Här kommer en bild till på morgonens test, vet inte vad jag ska tro om detta, blått och brett så det borde väl inte vara spök?..
-
Fian88; Den här är skarpare tror jag. Känns som att jag spammar tråden med mina bilder nu, haha.
-
Ser :)eg90 skrev 2015-11-16 10:56:46 följande:
Någon som ser det svaga strecket på denna bild?
-
Såhär tydligt syns plusset i verkligheten men det är svårt att göra rättvisa på bild.. Har beställt hem andra tester som kommer imorgon så på onsdag får jag se om det är något eller inte.. :S
-
Ja jag ser utan ansträngning eller att vinkla, och färgen är blå. Jag är på äl+9 idag. Tack för att du tittade :DSymetrical skrev 2015-11-16 12:14:23 följande:Här syns det ju tydligt! Vilken äl + är du på?
-
Styrkekram! Jag fick svaaagt plus på cb igår, ska testa med annat märke imorgon då spök på cb verkar väldigt vanligt :/ så nu har jag tappat hoppet och tror inte att jag heller är gravid..happylife skrev 2015-11-17 07:13:16 följande:
Plussade, men fick en försenad mens :(
Fick aldrig "gravid" på CB digital, men svaga plus på CB plus
Nya tag, försök nr 5..
-
Grattis!!!!!!! Gud vad roligt, åh vad glad jag blir för sin skull :,)Miniflicka93 skrev 2015-11-17 14:59:20 följande:
Kan inte sluta gråta!! Plussade svagt på testlagret sprang till apoteket o köpte cb... Jag ska bli mamma!
-
Bim -4 idag, äl +10/11 (osäker). Fick svaaagt plus på cb i måndags, kunde sen inte låta bli att testa med annat test igårkväll.(onödigt egentligen när det är före bim) och kunde ana en svag skugga. Ska testa med morgonurin imorgon istället så får vi se, känns inte som det är något denna månaden dock :(
-
Ställer in mig på att mensen kommer på söndag, tog detta från testlagret nyss och tycker det ser blankt ut, så mitt cb häromdagen var nog bara spök :( Bim-3. Får satsa på december istället!
-
Tack goa du, man blir ju så himla besviken om man hoppas och sen är där inget :/ Tror jag testar imorgon igen och kanske vågar hoppas om det syns något!!SofieKristin skrev 2015-11-19 07:21:06 följande:Drog upp ljusstyrkan på telefonen lite, å jag tycker nog att jag ser ett svagt streck där! så ge inte upp än...
-
Det där ser jag som klart positivt!! :DFian88 skrev 2015-11-19 12:03:34 följande:
Snacka om förvirrande morgon! Tog ett test som inom ca 2-3 min visade ett blått streck men bara knappt halvvägs genom rutan (blev tydligare efter hand), tyckte det såg konstigt ut så tog det andra testet från samma förpackning och doppade i samma urin, blankt! Efter testtiden så skymtade jag ett blått streck men det ska man ju inte lita på. Ringde Clear Blue och hon tyckte jag skulle lita på det positiva testet, vågar inte det så ska ta nytt imorgon. Hon sa att eftersom testen läser från hcg 25 så KAN det vara så att man kan få två olika resultat om hcg ligger på tex 23-24, alltså att det ena testet kände av det men inte det andra. Så håll nu tummarna är ni snälla, hoppas så att det är det positiva som stämmer!!
-
Jag håller tummarna för oss, mitt cb i måndags morgon var ju supersvagt och kanske bara ett spök, men jag hoppas att det är något!! Ska testa imorgon igen, ska du med det? :)Fian88 skrev 2015-11-19 13:58:03 följande:Ja eller hur!! Men blir så misstänksam eftersom endast halva testet blev positivt inom 3 min, resten kom sen efter hand. Vågar som sagt inte hoppas än, ska ta ett nytt imorgon:)
-
.. Du skrev ju förresten att du skulle testa imorgon, spännande :)Esirnus skrev 2015-11-19 14:37:58 följande:Jag håller tummarna för oss, mitt cb i måndags morgon var ju supersvagt och kanske bara ett spök, men jag hoppas att det är något!! Ska testa imorgon igen, ska du med det? :)
-
2 dagar kvar till bim, ser ni? Är helt skakis :S hjälp, kan det verkligen vara något?..