BIM november 2015
Hej alla godingar!
Fick mens igår, så hoppar in här med förhoppning om äl i november. Skall börja med letrozol nu imorgon, så hoppas på påskyndat förlopp!
Dock osäker bim as usual!
Hej alla godingar!
Fick mens igår, så hoppar in här med förhoppning om äl i november. Skall börja med letrozol nu imorgon, så hoppas på påskyndat förlopp!
Dock osäker bim as usual!
Välkommen! Tänk att vi gillar BIM-trådarna så mycket att vi fortsätter komma tillbaka hit trots att vi plussar hela tiden. Försökte tillochmed ta bort min användare så jag skulle kunna slappa lite men var tillbaka illa kvickt.
tog ett till :P
så dålig kamera men syns i verkligheten =))
Tack! Vågar dock inte hoppas så mkt förrän efter bim och ett digitalt positivt :P
Helt galet ju, det ska ju inte gå att plussa så här fort som dom säger i testtråden. Har läst som en galning senaste dagarna och trodde aldrig det skulle bli positivt men jag är som jag är och testar ändå :P
Har smygtestat i två dagar bara för att se att testen ser negativa ut innan och det gjorde dom :P
Vi har försökt i ett år nu i november, dock med tre missfall på vägen. Jag har nog vant mig vid barnfabriken, känns mer som en hobby och inte som någonting som faktiskt leder till en bebis.
Ska ni göra utredning?
Jag ska få börja äta letrozol för att sätta igång äl. Har historik på att inte ha så många äl per år. Sista tiden har det dock fungerat men efter mf nu så har jag inte fått något. Så denna månaden känns rätt så körd. Men positivt att få börja äta letrozol nu från nästa mens. Så tycker absolut att du ska kolla upp det!
åh vad spännande! Håller tummarna! Fick du "kämpa" mycket för att få det?
Håller tummarna för att det hjälper! Jag ska även boka in ett ultraljud när det börja närma sig äl efter jag börjar med tabletterna. Fick du göra det också? Vad kollar dom då?
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
Tog tempen och hade min vanliga "36.8" så den kmr va stiga just när de e äl va? Typ under den där "24 timmar" ? Usch känns som jag frågar massa xD förlåt