BIM november 2015
Jag hoppar in här med! Blir första försöker efter missfall på barn nummer 2, vet dock inte riktigt säkert när bim blir, men skulle tippa mellan 11-15 beroende på när ägglossningen behagar infinna sig.
Jag hoppar in här med! Blir första försöker efter missfall på barn nummer 2, vet dock inte riktigt säkert när bim blir, men skulle tippa mellan 11-15 beroende på när ägglossningen behagar infinna sig.
Funderar lite på äl tester, är det någon mer som inte använder dom? Jag velar om det är dags att prova det men samtidigt känns det lite som ett stress moment.
Hej hej!
Helt ny med detta (FL) men tänkte att det är dags att hoppa in här och få lite pepp och tips från er. BIM 7/11, första barnet 8:e försöket. Börjar bli tufft...
Hoppar in här.
Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.
Fick missfall igår.
1 försöket efter MF.
BIM 22 Nov.
Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.
Hej alla godingar!
Fick mens igår, så hoppar in här med förhoppning om äl i november. Skall börja med letrozol nu imorgon, så hoppas på påskyndat förlopp!
Dock osäker bim as usual!
Som ni kan se bara ngt inlägg ovanför så har jag redan skrivit att vi ska se vad som händer denna månaden. Men eftersom vi aldrig aktivt försökt bli gravida förr så har jag ingen aning vad som väntar. Borde man göra på visst sätt? Jag har något så när koll på ägglossning o sånt men annars i ex matväg?
Jag försöker dra ner på nikotin även om det e svårt. Egentligen kan jag inte säga att jag går runt o känner ngt tomrum efter barn mer att det skulle vara helt ok. Ingen jättestark barnlängtan med andra ord. Ngn mer som känner så?
Vi är typ sämst. Men vi är i alla fall två om det.
På vilken dag ska alla testa? Jag är testoman så jag har bunkrat upp med massa test men är lite osäker när jag ska börja...äl+7-8 kanske :p