• Veli9090

BIM november 2015

Doris87 skrev 2015-10-19 16:28:18 följande:

Hoppar in här,mensen kom idag på bim.

Så nu blir Äl 7/11 och Bim 20/11, det blir försök nr 5 och första barnet.

Då har vi bim samtidigt! Fick mens idag på bim +3, andra försöket, första barnet! Vill du följas åt? Är det någon som kan lägga till mig på listan? Är väldigt oteknisk, haha..
  • Veli9090

Hoppar in här också :) jag och min fästman längtar något helt otroligt efter ett plus! I natt kom dessvärre mensen, men det blir nya tag, känner att det är en väldigt skön stämning här inne, man kan bolla med varandra och det är bra!

Jag har beräknad ÄL 7/11 och bim 20/11, är det någon vänlig som kan lägga till mig på listan? Är väldigt oteknisk! Hoppas vi får se en massa plus här framöver :)

• Veli9090
    HCS skrev 2015-10-23 09:50:45 följande:

Hoppar in här! Fick precis mens. Ny bim 19 november. Äl runt 7e.

Tråkigt att vi hamnade här från oktober, jag fick min mens för 4 dagar sedan på bim +4! Nu har vi bim med en dags skillnad, jag har den 20/11! Vill du följas åt? Så vi kan peppa varandra när det behövs?
  • Veli9090
    HCS skrev 2015-10-23 15:30:54 följande:

Ja absolut! ..så less nu. Fick mens idag på bim+1. Fick svagt positivt med cb på bim -2. Sen blev det bara svagare igen. Hoppas november blir vår månad istället!

Nej fy va tråkigt! Nej jag fick inget plus innan mensen kom men har fått för mig att jag är låghormonare.. Hade ändå väldigt höga förhoppningar! Men nu är det nya tag som gäller.. Tycker att de här första dagarna har gått fort i alla fall :) hur känner du? Är det första barnet för dig?
  • Veli9090
    HCS skrev 2015-10-24 21:54:58 följande:

Här blir 7e försöket på fjärde barnet. Har tre pojkar. Fick ett MA I somras I v 15. Så jäkla bittert när man skulle varit i v. 30 nu..

Är ditt första?

Åh nej va tråkigt! Beklagar, måste varit jätte jobbigt. Det är första barnet för oss, vi längtar så mycket efter ett plus! Slutade med minipiller i somras så är tredje försöket första barnet! Förra månaden kände jag att jag hade massor med symptom så kroppen kan verkligen spela en ett spratt
  • Veli9090

Jag har en fråga till er här inne. Har ÄL 7/11 och bim den 20/11.. Har fått en gyntid den 11/11, är detta något som kan påverka mina förutsättningar att bli gravid?

• Veli9090
    Esirnus skrev 2015-11-14 20:27:59 följande:

Äl +6, mår lite illa och har en skum smak i munnen - precis som när jag var gravid sist. Säkerligen inbillning men ändå.. Har bestämt mig för att testa med ett cb på fredag då jag är på äl +12. Någon mer som tänker testa på fredag?!

Jag ska också testa på fredag då jag har bim! Hoppas att jag lyckas hålla mig bara, hihi
  • Veli9090
    Royalle skrev 2015-11-15 16:25:25 följande:

Blev ett digitalt test idag som visade positivt så nu är jag iallafall säker. Hoppas, hoppas nu det lilla pyret får bo kvar

Åhh grattis :)
  • Veli9090

Jag har en fråga till er alla och hade varit så himla tacksam om ni kunde ta er tid att svara..

I onsdags var jag på gynundersökning där de tog en flik från livmoderhalstappen.. Började blöda kraftigt efteråt och fick åka in igen för att stoppa det. Observera att detta inte är någon mens utan en väldigt röd blödning! Jag har bim på fredag och hade ÄL för 9 dagar sedan! Hoppas så innerligt att jag är gravid. Tror ni att detta har någon påverkan?

Svar på tråden BIM november 2015