• Veli9090

BIM november 2015

Ev1l skrev 2015-11-16 06:17:03 följande:
    Jag plussade på bim-3 :)
    Okej :) vill så gärna testa och är på bim -4 idag så man kanske skulle våga i morgon :)
  • Veli9090
    HCS skrev 2015-11-16 10:17:45 följande:

Vet inte om det syns bättre på denna?

Jag ser på båda dina, vi har båda bim på fredag va? :)
  • Veli9090
    HCS skrev 2015-11-16 22:05:40 följande:

Ja torsdag el fredag! när ska du testa? Kul att ni var några som såg idag! Känns som att det ökat lite då. Men cb var så gott som blankt i dag ändå. Så spänd inför kommande dagar. Vill så gärna! Skulle ju haft i januari om det inte gått snett i somras..

Jag ska försöka hålla mig till fredag faktiskt! Får se hur det går eftersom jag är en riktig testoman haha!! Ja jag löste det, så nu håller vi tummarna för att det blir starkare för dig! Man vill ju bara att veckan ska gå, vad tänker du testa med för test? Olika?
  • Veli9090
    Vinja skrev 2015-11-16 22:34:22 följande:

Grattis till alla nya plus förresten! Har trillat in en hel del sen jag läste sist!

Jag har BIM på Lördag, och har bestämt mig för att testa Lördag morgon om mensen inte kommit då. Har inga symptom över huvud taget, men tänker att sånt kan ju alltid vara olika.

Förra månaden innan BIM drack jag typ ingen alkohol etc och åt bra, den här gången har det slunkit ner en del vin och en massa rökt lax, haha! Vet inte om det gör nån skillnad, men tänker att så länge som jag inte röker eller super mig full är det ok. Dessutom är det lättare att leva "som vanligt" tills man med säkerhet vet att man är gravid, känner jag i alla fall. Annars blir det så mycket fokus på att man kanske är gravid och sen känner man sig besviken om det visar sig att man inte är det.

Är det nån härinne som antingen är gravid men symptomfri eller har varit det?

När jag var oönskat gravid för några år sedan hade jag inte symptom alls, märkte det i vecka 8 då mensen hade försvunnit! Så det finns absolut sånna fall :) nu har jag inga symptom alls och har bim på fredag, förra månaden hade jag massor med symptom med det visade sig inte vara något :)
  • Veli9090
    HCS skrev 2015-11-17 10:24:27 följande:

Ger upp för denna månad. CB blankt och har fått mensvärk.... Räknar jag efter äl smärtan som jag brukar så är jag på äl + 11. Bim är äl+12 så..

Lycka till alla ni som väntar på bim!

Ge inte upp, än kan mycket hända :) håller tummarna för oss båda!
  • Veli9090
    Charliie skrev 2015-11-18 06:50:32 följande:

Jag plussade nyss! :) bim-2 :)

Plus 1/1-14, BF 10/9-14
    Åh jag är också på bim -2 men har inte vågat testa!! Har du några symptom?
  • Veli9090
    Charliie skrev 2015-11-18 10:05:49 följande:
    Jag har mått illa i en vecka, halsbränna, mår illa av kaffelukt, molvärk sedan ÄL. Allt är mycket tydligare och kommer tidigare nu med barn nr 2.

Är det första barnet? :) håller tummarna :)
    Plus 1/1-14, BF 10/9-14
    Ja det är första barnet här :) har inte alls mycket symptom, kan bero på att jag blundar för minsta lilla för att jag hade tusen symptom förra månaden som visade sig inte stämma? Vilket test fick du positivt på? Cb? :)
  • Veli9090
    Charliie skrev 2015-11-18 20:47:22 följande:
    Med dottern så tyckte jag att jag inte hade några symtom alls.. förutom brösten som jag ville hugga av och kasta bort. Andra ggr har jag haft tusen symtom men inte varit gravid.. så testa du ;)

Jag har kört med kassett.. :)
    Plus 1/1-14, BF 10/9-14
    Okej va spännande :) hoppas att allt går bra för er :) lycka till!
  • Veli9090

Jag är på bim-1 idag och har fruktansvärda styra uppstötningar fram till idag! Jag har inte haft några symptom alls, men idag känner jag ett pirr i tjejmagen! Hade absolut tänkt att det vore mens men jag har inte alls sånna symptom! Vid mens har jag ont i ryggen och svullna blygdläppar.. Är det någon mer som känt likadant kring bim? :)

När ska jag våga test??

• Veli9090

Negativt cb digital idag på bim dagen, fortfarande inte ett spår av mens!

Tänkte göra många utav er lättade, min kompis som är gravid i månad 6 fick sitt plus på bim +6, så innan mensen visar sig så är jag hoppfull :)

• Veli9090
    Novixi skrev 2015-11-20 12:03:38 följande:

Positivt idag

Negativt test för mindre än 1 vecka sen, idag BIM +12

Åhh grattis!!
  • Veli9090
    Anonym (Hodej) skrev 2015-11-22 21:49:52 följande:

Hej alla som fortfarande väntar ut november.

Är på bim +4 nu. Brösten är stora, runda och ömma som fasen. Annars känner jag inget särskilt. Men är MKT MKT yr, snurrar i huvudet och jag mår bitvis illa i samband med det. Är det ett gravtecken? Har aldrig hört om det. Ganska obehagligt eftersom det känns som om jag är riktigt åksjuk typ.. Kan inte förklara..

Ska ta test imorgon så får se vad det visar :)

Någon mer som har bim nu i slutet av nov?

Jag är på bim +2 nu utan ett positivt gravtest än, ger inte upp förens mensen kommit! Har inga symptom på varken mens eller graviditet, har dock pratat med min gravida vän som berättade att hon inte hade symptom förens vecka 7 så det känns skönt, testade med ett cb digital idag som var negativt, vet inte när jag testa nästa gång!
  • Veli9090

Är på bim +5 idag och fortfarande ingen mens och inget plus, detta tär på mig mer än vad jag hade kunnat ana :( är så himla ledsen! Pratade med 1177 idag som sa att det med största sannolikhet har hoppat över ÄL denna månaden. Så jag går över till decembertråden! Lycka till alla

Svar på tråden BIM november 2015