BIM november 2015
Hej har bim 15 nov, hakar på här, äl ska vara 1 nov enl appen men vi börjar köra på redan ikväll :) det blir första försöket på syskon efter vår son vi fick i nov förra året..
Hej har bim 15 nov, hakar på här, äl ska vara 1 nov enl appen men vi börjar köra på redan ikväll :) det blir första försöket på syskon efter vår son vi fick i nov förra året..
Tog ett test till nu på em.. Streck på det med :)
Vi håller tummarna! Hoppas på att det rullar in fler plus nu. Hur går det för er andra som har BIM idag? :)
Tänkte även kolla med er. Jag ser inga bilder här, vet någon vad det beror på?
Ska enligt min app ha äl idag men har vanligtvis mkt molvärk vid äl å det har jag inte idag.. Ångrar mig lite att jag inte köpt äl stickor. Men vi kör på ifall att såklart!
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
Här är testet....
Jag tror sjutton att jag skymtar ett streck på testet jag gjorde nyss.. BIM -5.. whaaaaat. .. nu vill jag bara gå o lägga mig så jag kan ta ett test med morgon urin..
Hörni jag har en fråga till er, man läser ju mycket om tips på att bli gravid och en sak som nämns är ju koffein! Har ni dragit ner på kaffet ni som är kaffedrickare? ( eller Cola, te också för den delen) Jag tycker det är så hiimla svårt :P
Då var mensen över yey. Bara fortsätta jobba på och inte tänka för mycket och hoppas mensen inte dyker upp 29/11 andra försöket.
Jag mår så himla illa hela tiden. BIM -2 idag, tog ett test igår men det var negativt. Vill bara testa hela tiden men jag MÅSTE hålla mig! ????