BIM november 2015
Testade idag men negativt.. Såklart.. Har ju inte bim förän 15-17 nov.. Men känner absolut inga symptom alls så är inte så hoppfull..
Testade idag men negativt.. Såklart.. Har ju inte bim förän 15-17 nov.. Men känner absolut inga symptom alls så är inte så hoppfull..
Har åxå fått dålig hy senaste dagarna..
Heeelt blankt test imorse igen.. Suck..
Hittade den här bilden på Google, tycker det är kul å se hur det går från neg till plus.. För den som inte vet står dpo för dagar efter ägglossning (Days Past Ovulation) :) :)
Känns kört, testade neg och fått min mensfinne som kommer ett par dagar innan mens.. Bim -3-5
Har inga känningar mer än att det känns som om mensen är på ingång vilken dag som helst, mensfinnen har kommit, humöret trytar, molvärk då och då. Känns surt för jag vet att vi prickade äl, men det är ju inte bara det som spelar roll.. Är på äl + 8 eller 10 och negativa test.
Asså SHIT! Jag ser nåt på mitt test idag!! Först så tyckte jag det såg blankt ut så jag skrev vilken dag på den och tänkte lägga den bland mina andra negativa test men så kollade jag igen å då är det lite rödflammigt där strecket ska va å sen försvann det och nu syns ett streck! Kan det verkligen vara sant behöver ögon ska fota och lägga upp vänta lite...
Ser ni nåt?
Asså HOPPAS! Digitalt imorrn!!
Tack hörrni! Eller jag vågar inte helt säja tack förän jag har sett på digitalt! Ska ta imorrn! Men det känns verkligen som om mensen är på G, mensfinnen, molvärk, trött.. Å så är det ju fredag den 13e
Tog det digitala nu! :) :)
Imorgon måndag är det BIM-5 och jag börjar vara så sugen på att testa!! Så jobbigt att hålla sig. Men tänkte ändå försöka hålla mig till torsdag kanske.. När har ni tidigast plussat? Är det värt att börja testa innan BIM? :)
Symptomen jag har ännu är lite ömma bröst och bröstvårtor och känslorna svallar. Gråter ena sekunden och skrattar nästa, lite sur och irriterad är jag också.. Men kan ju vara vanlig pms också.