Inlägg från: Eemmmmaa86 |Visa alla inlägg
  • Eemmmmaa86

BIM november 2015

Grattis!????

Körsbärsblomma skrev 2015-11-01 11:05:45 följande:

Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)

• Eemmmmaa86
    halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

Men grattis!!!!!!
  • Eemmmmaa86
    dundernina skrev 2015-11-03 06:23:13 följande:

Imorse var det inget snack om saken.. jag är gravid och har troligtvis inte någon cancer tumör i huvudet som jag misstänkte pga humörsvängningar. Hoppas nu att lilla fröt vill stanna ????????????

Stort grattis! :)
  • Eemmmmaa86

Måste bara få visa hur mina stickor från graviditetskollen såg ut då jag testade ägglossning. Har jag bara gått efter dom hade jag aldrig trott att jag ens haft ägglossning, men tack vara cb's test och att jag tempade så vet jag att jag hade det.

Va jag blir besviken på stickorna!

• Eemmmmaa86
    SamsonS skrev 2015-11-03 09:14:40 följande:

Jag har testat varje dag i nästan 4 veckor med deras stickor, men inte fått ett enda positivt test :/

Jag fick som sagt väldigt väldigt svagt, just på den dagen som jag fick en glad gubbe på cb, och två dagar senare steg min temp med 0.7 grader och har typ stannat där. Men har du testat med andra stickor eller tempat?
  • Eemmmmaa86
    Lottch3n skrev 2015-11-04 07:59:57 följande:

Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..

Den känslan! Så roligt. :)
  • Eemmmmaa86
    Lottch3n skrev 2015-11-04 07:59:57 följande:

Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..

Den känslan! Så roligt. :)
  • Eemmmmaa86

Är på Äl+5 idag och vaknade med en molande värk i magen som sitter i än. Precis som om mensen sku va på g, vilket jag vet att den inte är ännu. Kan de ha med ägget att göra, att det rör på sig eller till och med ska fästa sig? Någon som varit med om liknande?

Mina tidigare graviditeter tänkte jag aldrig på något sådant, medans jag nu analyserar typ allt! Haha

Svar på tråden BIM november 2015