BIM november 2015
Grattis!????
Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)
Grattis!????
Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)
Dumma frågetecken ! Sku ju vara en glad gubbe! :)
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
Grattis till alla er som plussat! :)
Imorse var det inget snack om saken.. jag är gravid och har troligtvis inte någon cancer tumör i huvudet som jag misstänkte pga humörsvängningar. Hoppas nu att lilla fröt vill stanna ????????????
Måste bara få visa hur mina stickor från graviditetskollen såg ut då jag testade ägglossning. Har jag bara gått efter dom hade jag aldrig trott att jag ens haft ägglossning, men tack vara cb's test och att jag tempade så vet jag att jag hade det.
Va jag blir besviken på stickorna!
Jag har testat varje dag i nästan 4 veckor med deras stickor, men inte fått ett enda positivt test :/
Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..
Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..
Är på Äl+5 idag och vaknade med en molande värk i magen som sitter i än. Precis som om mensen sku va på g, vilket jag vet att den inte är ännu. Kan de ha med ägget att göra, att det rör på sig eller till och med ska fästa sig? Någon som varit med om liknande?
Mina tidigare graviditeter tänkte jag aldrig på något sådant, medans jag nu analyserar typ allt! Haha