BIM november 2015
Halleluja! Fick plus idag på bim-4! Så glad att min lilla skrutt ska bli storasyster!
Bim -4 imorgon för mig så då ska jag testa.
Halleluja! Fick plus idag på bim-4! Så glad att min lilla skrutt ska bli storasyster!
Tack! Håller tummar och tår för dig också!
Plussade i dag på bim + 1. Är så himla glad samtidigt som det finns med oro att det inte ska gå vägen. Försök 6 el 7 ( en månad utan Äl tror jag)
Harmoni illa och haft en märklig ömhet i brösten några dagar. Varit frusen och svettats om vartannat från Äl och varit jättekonstigt i magen.
Bim den 12/11 och testade idag, negativt. Hade hoppats på den perfekta farsdagspresenten. Men såklart hoppas jag ännu att de bara var för tidigt. :) Har inga speciella symtom förutom svagt molande nere i magen som jag känt av ca två dagar. Inga känningar i brösten eller så. Många verkar känna så mycket så jag får för mig att den här gånger går det inte heller vägen. Men, jag lever på hoppet, som alla andra gånger. :)
Asså, jag tror jag svimmar! Men vågar inte tro på det riktigt än, men kan jag vara gravid!? Tog test igår och imorse som inte visade nått! Helt blankt! Men tog ett nu bara för att jag hade på känn och visst skymtar det ett till sträck! Syns kanske dåligt på bild och supersvagt, men lägger ut ändå! Jag blir alldeles skakis! Ska de bli tionde gången gillt, jag hoppas!
Såg nu att det typ inte syns någonting alls, men nått finns där. Imorgon får jag nog svar då jag får hem mitt cb test. :)
Håller tummarna :) Spännande!!
Den 17:e först, märker inget annorlunda men hoppet du vet, det ligger och bubblar ändå :)
Nu har vi varit till doktorn och fått resultat av spermaprov och så gjordes ett ul på mig för att se livmoder, äggstockar och äggblåsor. Alla spermier funkar tiptop och det fanns maaassor och jag var också tiptop :D Är så glada!! När mensen kommer ska jag ringa och då få äggledarna spolade för att se passage. :D
Jag hade dock BIM i torsdags och ingen mens i sikte. Fick göra ett gravtest hos doktorn (var dock bara typ vatten i mitt kiss) nu på kvällen som visade neg. Men hon såg att slemhinnan började bildats. Förmodligen mens på g men hon ville inte utesluta graviditet oavsett. Känns dock otänkbart då jag inte fått någon temphöjning så :P Men klart att man får hopp!!
Nu håller vi tummarna! :)
Jag ser det svaga strecket :) vilken dag är du på?
Okie:) jag är på äl +9 och hade blankt idag, hoppas jag får oxå en överraskning i morgon:)
Grattis till dig!
Jag har gjort det, men som alla månader så försvinner dem och man får negativt. Var negativt nu oxå så jag ger upp:( har man alltid plussat på Bim-4 så känns det kört nu.