Inlägg från: Natalie87W |Visa alla inlägg
  • Natalie87W

BIM november 2015

Hej tjejer!

Jag behöver hjälp med att tyda en äl-sticka. Jag fick tidigare äl tror jag, och det här är stickor från lördag (vänster) och söndag (höger). Fick en ungefär lika stark på måndagen men efter det är det bara gått nedåt, och nu har mina bröstvårtor börjat ömma, som de ibland gör mellan äl och bim. Jag har tempat men är osäker på om det stämmer, plus att jag tror jag använder fel sorts temp så tänkte byta.

Hoppas bilden kommer med, och eftersom vi har så många duktiga tjejer här så hoppas jag någon kan hjälpa mig eller varit med om liknande. Men min bim är nog inte längre den 27:e utan runt den 23:e.

Kram på er!

• Natalie87W

Ja, jag tror det också faktiskt, men känns så oväntat bara, tur att jag och sambon myste i samband med äl då. Förklarar iaf min ökade lust de dagarna ;)

Jag får heller inte alltid fullt utslag på stickorna, känns som om det beror på vilka man använder. Nu använde jag Apoteket Hjärtats egna. Lite fundersam på tempningen bara, men försöker att inte tänka på det eftersom jag inte litar på den temp jag använt. Beställde en basaltermometer idag.

Tack för svar iaf! Nu väntar jag på bim och ser vad som händer :)

HCS skrev 2015-11-11 12:01:34 följande:

Jag skulle tro att du haft äl (men inte säker) Jag brukar väldigt sällan få fullt utslag dvs starkare än kontrollstrecket på äl test. Dock brukar jag få ömma bröstvårtor mellan äl och bim. :)

• Natalie87W

Jag ser absolut något! :D

Vågar man säga ett litet grattis kanske? :) åh, så rooooligt!

November verkar verkligen vara en bra månad för många.

S0ckert0ppen skrev 2015-11-13 08:28:43 följande:

Ser ni nåt?

• Natalie87W

Definitivt!

Grattis!!! :D

lillaoliven skrev 2015-11-13 09:40:31 följande:

Kan inte tro att det är sant! Det finns nått där????. Bim -4!

• Natalie87W

Hej tjejer!

Jag är på äl +8 och tänkte dela med mig av vad jag upplever.

Jag har väldigt ömma bröst (inte hela bröstet utan mest snett under bröstvårtorna) och bröstvårtorna, väldigt bubblig mage, upplever att jag vill äta mer än vanligt, om det ens kan vara ett symtom såhär tidigt? Jag har otrolig molvärk i magen och spänningar som träningsvärk till och från. Dessutom har jag för första gången illningar i ljumsken, det är nytt för mig.

Jag drömde att jag plussade inatt.

Jag längtar ihjäl mig efter det där plusset.

Försöker att inte bli ledsen varje månad men det är jobbigt.

Jag har ju precis börjat tempa men inte riktigt fått ordning på det ännu, bara mätt med basaltermometer 3 morgnar så litar inte på resultaten jag fått med den andra termometern.

Det är 10: försöket för mig och sambon nu och jag hoppas jag plussar denna månad. 10:e gången gillt ;)

Blir iaf väldigt glad av att se att det är så många som plussar denna månad!!! <3

• Natalie87W

Just det, glömde fråga er om en sak!

Min sambo fyller år den 25:e och jag har bim 23:e. Jag tänkte testa mig innan om jag inte får min mens, men jag vill helst vänta med att säga något till honom ifall jag plussar.

Är det elakt av mig att vänta med att berätta om jag plussar? Det är ju en fantatisk present om inte annat ;)

• Natalie87W

Tack! :D

Känns bra att veta att jag inte är ensam om att tycka så :)

lillverra skrev 2015-11-16 22:11:07 följande:

Tycker Du ska överraska honom garanterat bästa presenten

• Natalie87W

Taack :)

Om jag är gravid nu och jag plussar innan så väntar jag tills den 25:e med att tala om det för honom :D

misslina skrev 2015-11-16 22:12:02 följande:

Det tycker jag inte! Tänk vilken underbar födelsedagspresent!

Håller tummarna för dig!

• Natalie87W

Åh, vad roligt!

Kanske blir fler perfekta presenter den här månaden då :D

Yennie88 skrev 2015-11-17 20:57:20 följande:

Min sambo fyller också år i samband med bim, jag har BIM 23/24 och han fyller 26:e, kan väl inte vara en bättre start på dagen än med ett plus på stickan?

• Natalie87W

Önskar nästan att det var en present till mig själv, men den månaden jag fyllde år misstänker jag missfall, så det var ju mindre trevlig present kan man säga.

Åh, vill så gärna ha en bebis i magen <3 ska hålla både tummar och tår för att vi får de perfekta presenterna denna månad.

misslina skrev 2015-11-17 21:21:32 följande:

Jag själv fyller år vid min bim! Skulle vara den bästa födelsedagspresenten!!

• Natalie87W

Jag skulle nog säga att det där är positivt nu,

Malin 845 skrev 2015-11-19 21:25:54 följande:

Har väldigt oregelbunden cykel tyvärr. 65 och 85 dagar senaste månaderna, men nu verkar ju testet vara positivt för äl iallafall :). Tog en grav sticka med som var blank. Så lång cykel denna gången med men inte som innan :P

• Natalie87W

Hann inte skriva klart! ;)

Positivt nu :) kan ju såklart vara smart att testa imorgo också, men du kan nog räkna med äl inom det närmsta dygnet iaf.

Vad jobbigt med så ojämn cykel förresten. Hoppas det tar sig nu :D

Natalie87W skrev 2015-11-20 01:51:14 följande:

Jag skulle nog säga att det där är positivt nu,

Malin 845 skrev 2015-11-19 18:48:18 följande:

Hej, har inte varit så aktiv här. Mitt bim skulle varit för några dagar sen, och då äl skulle varit (egentligen) så stegrades testen men blev inte positiva. Så jag slutade med äl testerna.

Pga rikliga flytningar så tog jag ett äl test. Och nu fick jag detta.. Positivt test imorgon eller vad tror ni? :D

• Natalie87W

Fick mens igår på bim dagen så hoppar över till december. Blev ingen bra födelsedagspresent till sambon..får hoppas på julklapp istället.

Lycka till alla ni som väntar på bim!

Svar på tråden BIM november 2015