Inlägg från: Miniflicka93 |Visa alla inlägg
  • Miniflicka93

BIM november 2015

Ev1l skrev 2015-11-07 22:47:29 följande:

Hur mår ni nu? Jag såg nått konstigt i trosan idag, typ som lite lite brunaktig flytning, va jätteliten spott typ, och när jag torka mig fick jag lite på pappret, men det va ljusbrunt, aldrig haft så, hade även lite värk i i tjejmagen, är på äl+7

Fler?

Jag tänker testa mig nästa söndag, vi vill ju så gärna ha ett plus,

Kanske är en nidis? :)
  • Miniflicka93
    Ev1l skrev 2015-11-07 23:12:30 följande:

Ja men va så ljusbrunt, knappt märktbarn, men när man aldrig haft så förut så märken man sånt direkt,

Men nidblödningar kan väl vara olika? Behöver väl inte vara blod och sånt? Tycker det är konstigt att få sånt så långt innan mensen, ja tankarna snurrar ju hejvilt :)

Rätta mig om jag har fel men nidis är väl när ägget fäster? :) och de kan mycket väl fästa 7 dagar efter ägglossning! :D håller tummar o tår för dig
  • Miniflicka93

Jag håller på att tempar och jag råkade missa i morse! Kommer det förstöra mitt diagram mycket? :O ska jag bara hoppa över att skriva in idag? :O

• Miniflicka93
    Sali2015 skrev 2015-11-09 16:28:27 följande:

Heeej tjejer! Inte varit aktiv här på ett tag men behöver stöd nu!

Har i ca 10 dagar haft huvudvärk, humörsvängningar, ömmande bröst som idag är jätte ådriga och ömma, sjukligt matbegär och omöjlig att mätta, hugg, drag och stickningar i både bröst och tjejmage. Värmeslag, gasig etc. Alla i min omgivning har varit övertygade om att jag är gravid medan jag nekat för jag inte vågat hoppas. Men sedan har de vunnit över mig. Men.... BIM är på onsdag. Fick idag en blödning, det finns knappt något i bindan men kommer på pappret när jag är på toa. Har mensvärk. Men brösten spänner och sticks och är fortfarande jätte ådriga. Vill inte ge upp. Hoppas på att blödningen avtar och att jag ska kunna våga mig på ett test på onsdag

Håller både tummar och tår för att du får dig ett fint plus <3
  • Miniflicka93

Jag tror verkligen på denna månad!! Så många fina plus ger mig hopp! Är antagligen inte ens gravid ännu (om jag blir de denna månad) då jag bara är på äl+5 men har fått sådan skön positiv energi av denna tråd!

• Miniflicka93

Jag är på försök 8 och genom alla dessa försök är nu första gången jag haft denna molande värk i magen. Känns som om jag ska få mens men har ett tag kvar tills dess så det är de inte. Haha Jag känner mig lite konstig då jag varje gång de gör "ont" blir helt överlycklig över känslan o tänker "denna gången tog de sig" känner mig bara så glad o positiv. Nu får vi bara se om mina instinkter är rätt eller inte :)

• Miniflicka93
    Anonym (M) skrev 2015-11-10 13:16:54 följande:

Hej!

Jag fick beskedet PCOs i september efter att ha slutat med p-piller i april och inte fått tillbaka min mens eller ÄL. Har nu gjort en utredning som gick superfort och redan hunnit med spolning av äggledare primolut nor och en lyckad kur Pergotime som ledde till en fin äggblåsa hade ÄL (positivt ÄL test 5+6 november)

Vi gjorde såklart allt för att befrukta det lilla ägget och nu i förrgår söndag 8/11 fick jag jätteont i mina bröstvårtor och har även haft en molande känsla i magen lite som mensvärk fast inte lika ont.

Jag har BIM 19/11 men det är svårt att avgöra ftersom jag gått på Pergotime då kan cykeln bli längre än vanligt. Jag har ju heller något att jämföra med eftersom mensen uteblivit sedan jag gick på p-piller.

Vad tror ni? Kan det vara tidiga känningar?

När borde jag testa med gravtest?

Jag har samma bim som du :) har också molande värk! Jag har 2 test hemma och tänker ta en 3-4 dagar innan bim o en på bim :)
  • Miniflicka93
    Anonym (M) skrev 2015-11-10 22:45:32 följande:

Spännande vi får hålla tummarna! Känns så dumt att testa för tidigt men det är svårt att hålla sig ifrån! Känns hela tiden som man har alla odds emot sig :(

Och lycka till alla ni andra också som kämpar :)

Det är "bara" 5 dagar kvar tills man kan testa :D
  • Miniflicka93
    Ev1l skrev 2015-11-14 06:01:07 följande:

Lyckan är obeskrivlig <3

Grattis!! Vilken bim dag är du på? :D
  • Miniflicka93

känslan när man ser en stegring på testen! Mycket svagt men något är det!! Nu är det bara att hålla tummarna att de inte e spöksträck!! (Jämför med ett från igår som e helt blankt) hoppas, hoppas!

• Miniflicka93
    Royalle skrev 2015-11-15 16:25:25 följande:

Blev ett digitalt test idag som visade positivt så nu är jag iallafall säker. Hoppas, hoppas nu det lilla pyret får bo kvar

Ett stort grattis!! :D vilken bim dag är du på?
  • Miniflicka93

Kan inte sluta gråta!! Plussade svagt på testlagret sprang till apoteket o köpte cb... Jag ska bli mamma!

• Miniflicka93
    misslina skrev 2015-11-17 15:04:14 följande:

Åhhhh vad roligt!!! Grattis!!!

När har du bim?

Har bim den 19!! Är helt överlycklig!! Tack <3
  • Miniflicka93

Har inte kunnat smälta att jag plussat. Inte riktigt trott på det. Va tvungen att testa igen och visst är de positivt! Nu kan jag äntligen börja tro att det är sant. Att jag faktiskt är gravid!

Svar på tråden BIM november 2015