• halo83

BIM november 2015

Tack!!

livias skrev 2015-11-02 07:43:11 följande:

Wow! Grattis!!!

• halo83

Åh tack ! Ja när alla andra grafer gett en hopp så var det denna som gjorde mig mest skeptisk till att det tagit sig.. Å så är jag gravid lixom!!!

Symetrical skrev 2015-11-02 09:06:45 följande:

Grattis här med!

Kul att din avvikande graf betydde nåt.

/analysnörden

• halo83

Grattis!!!!!

Ludde123 skrev 2015-11-02 13:52:47 följande:

Sitter här med två streck på en sticka.......va?????? Galet, jag var stensäker på att tant röd är på intågande ... Igår var det inte ens i närheten av streck, men nu är det tydligt, hoppas pyret vill stanna.

• halo83

Jag har bara erfarenhet av gravidkollens stickor. Visade svaaaagt plus på bim-4 liiiite starkare på bim-3 ,samma gång jag fick starkt plus på cb+ samt cb digital . Tycker stickorna verkar vara väldigt okänsliga till skillnad från tex cb

Ludde123 skrev 2015-11-03 07:41:48 följande:

Igår tog jag två tester med testlagrets stickor, vilka båda visade starkt plus. Imorse tog jag med morgonurin i en testkasett från testlagret, det kom endast ett väldigt svagt andra streck, tog då en till sticka från lagret och den visade två starka streck.....någon med erfarenhet av testlagrets produkter?

Vad jag har läst så brukar det vara tvärt om att kasetterna visar svaga plus, medan de andra stickorna då är blanka, men här är det tvärt om......

• halo83

Njae jag ger inte mycket för dom.. Så här såg mitt ut.. Överst bim-4 vilket gav starkt positivt på cb samt även digitala. Nedersta från idag då jag har bim.

juni2009 skrev 2015-11-05 10:04:09 följande:

Gravidkollen.se stickor verkar inte vara nån hit va? Aja,har bim imorgon å hoppas tant röd inte dyker upp..

• halo83
    juni2009 skrev 2015-11-05 19:42:17 följande:

Nu såg jag.. Ja detta var ju inget starkt utslag.

Nej precis.. Det andra jag tog (från vänster) fick jag detta resultatet med cb på samma kissprov....

• halo83

Åh coooolt!! Skönt med kortare cykel.. Nu tre bara å ligga i då ;)

Symetrical skrev 2015-11-09 09:43:03 följande:

And it's showtime!! (Redan) på cd 18, tack vare letrozolen.

• halo83

Sweet!!!

Symetrical skrev 2015-11-09 10:30:37 följande:

Japp, vi fick till det igår, så vi är well on our way.

• halo83

Låter ju lovande! Jag gjorde ju spolning denna gång å blev gravid :) nån temphöjning fick jag inte heller, hade min lägsta kurva nånsin denna gång..

nepe skrev 2015-11-09 20:39:45 följande:

Nu har vi varit till doktorn och fått resultat av spermaprov och så gjordes ett ul på mig för att se livmoder, äggstockar och äggblåsor. Alla spermier funkar tiptop och det fanns maaassor och jag var också tiptop :D Är så glada!! När mensen kommer ska jag ringa och då få äggledarna spolade för att se passage. :D

Jag hade dock BIM i torsdags och ingen mens i sikte. Fick göra ett gravtest hos doktorn (var dock bara typ vatten i mitt kiss) nu på kvällen som visade neg. Men hon såg att slemhinnan började bildats. Förmodligen mens på g men hon ville inte utesluta graviditet oavsett. Känns dock otänkbart då jag inte fått någon temphöjning så :P Men klart att man får hopp!!

Nu håller vi tummarna! :)

• halo83

Jo en temphöjning vid äl fick jag men den kom lixom bara upp precis ovanför basallinjen , sen blev den aldrig högre.. Hört att mm ska ha hög temp vid graviditet så jag trodde absolut inte att jag var gravid

Natalie87W skrev 2015-11-09 22:37:48 följande:

Utsäkta att jag kraschar inlägget men blev lite nyfiken eftersom jag är ny på det här med tempning :) fick du ingen temphöjning vid äl, eller hur var det? Jag är lite osäker på när min äl ska vara, jag tycker jag har symtom på det men märker inget särskilt med tempen.

• halo83

Jo liten stegring efter äl men sen låg jag väldigt lågt i temp.. Har fått höra att man ska ha hög temp vid grav så trodde absolut inte på att det va nåt denna gång..

nepe skrev 2015-11-10 20:46:16 följande:

Va, är det sant? Jag såg din fina kurva efter vad jag trodde (då) var äl, men hade du alltså ingen tydlig stegring? :D

• halo83

Grattis!!! De e vanligt med blödning tidigt i graviditeten så du ska se att allt e lugnt!

Fsake skrev 2015-11-12 09:09:11 följande:

Bim -3 idag. Men kom lite lite blod när jag gick på toa imorse. Hoppas pyret stannar!

• halo83

Grattis!!!

Ev1l skrev 2015-11-14 06:01:07 följande:

Lyckan är obeskrivlig <3

• halo83

Ser ingen bild...

HCS skrev 2015-11-15 13:51:59 följande:

Tack för att ni kikat! Här var stickan jag tog samtidigt.

• halo83

Jag plussade med digitalt på bim-3 :)

Veli9090 skrev 2015-11-15 23:14:31 följande:

Ni som plussar med cb digital, vilken bim dag är ni på då?

• halo83

Jag ser!

eg90 skrev 2015-11-16 10:56:46 följande:

Någon som ser det svaga strecket på denna bild?

• halo83

Jag tycker det e plus på båda! :)

Fian88 skrev 2015-11-19 12:03:34 följande:

Snacka om förvirrande morgon! Tog ett test som inom ca 2-3 min visade ett blått streck men bara knappt halvvägs genom rutan (blev tydligare efter hand), tyckte det såg konstigt ut så tog det andra testet från samma förpackning och doppade i samma urin, blankt! Efter testtiden så skymtade jag ett blått streck men det ska man ju inte lita på. Ringde Clear Blue och hon tyckte jag skulle lita på det positiva testet, vågar inte det så ska ta nytt imorgon. Hon sa att eftersom testen läser från hcg 25 så KAN det vara så att man kan få två olika resultat om hcg ligger på tex 23-24, alltså att det ena testet kände av det men inte det andra. Så håll nu tummarna är ni snälla, hoppas så att det är det positiva som stämmer!!

Svar på tråden BIM november 2015