• skatten12

Ruvardag 5 men inga symtom

Är på dag 4, med lutinus med. Känner av liiiiiiiite i brösten. Annars inget. Haft lite molvärk då & då. Förra gången hade jag ont av molvärk men Slutade i svagt plus sen inget.

• skatten12

När kommer symtomen för progeateronet ??
    Huva ! Är så nervös, vet knappt vad jag ska ta mej till... Hemskt

• skatten12

Nej en blasto förster på dag 6/7 - 1-2 dygn egter ET. Alltså på ruvardag 2-4 har den fäst och börjar växa till sig. Därför man kan plussa tidigt med blasto. ;)

• skatten12

Tänk att den fäster på samma, gast två dagar senare :) så dag 6?
    Tar säkert olika med :) jag flög upp ur soffan förra gången . stack i magen. Kändes som de fäste då, detta var ca 1,5 dygn efter. Men säkert inbillning :/ men satt o prata med min man . Aå bara hux flux !

I natt drömde jag om att jag testade positivt på dag 5. Skulle på fest och ville titta innan i fall jag kunde röka och dricka ? Haha vad kommer allt ifrån !!! Jösses Amalia !

• skatten12

Tre överläkare varav två Fertilitets specialitet har sagt till mej att 1-36 timmar efter ET fäster ägget. Men jag vet inte :/

Spelar ingen roll egentligen. Men dagarna till Td är så långa !

Haha ja ? Vad får man allt ifrån. ?
    Hoppas du har rätt :)

• skatten12

Har bim den b 23/10 förra mån mens 24/9, men Td 30/10??? En vecka efter :(
    Vad härligt ! Grattis <3

• skatten12

Jag är i ostimulerat så då borde det väl va som
    Vanligt ? Dock har jag fått utskrivet lutinus för jag ville det. Kan den skjuta på den ? Har bim i morgon !

• skatten12

Varför varmhet ? Aldrig känt av i början ;)
    Snarare slutet :P. Är de ett tidigt tecken ?

• skatten12

Grattis !! Håller alla tummarna för oss nu !! Ruvardag 6 här idag .

Hur gör ni med träning ? Kaffe ? Nikotin ? Snus / cigaretter ? Vin ? All mat ? Badar ni i badkar / simhall. Pandoil ? Vitaminer ? Etc ,..... Svara gärna :)

• skatten12

Håller med, Inget bra med google... Min barnmorska sa att alla som skriver massa konstigt är dem som har haft konstiga saker... En tempraturhöjning kan du ju få av att bara dammsuga. Ne jag tror på att fäster ägget så fäster de och ger olika symtom på dej mej eller en annan kvinna. NU Njuter vi av fredag, fint väder ( här iaf ) och hittar på massvis med mysiga o roliga saker :) 

Ha en goooooo ruvar fredag !! PS....... VI ÄR GRAVIDA nu till motsatsen är bevisad..... Tjohoo!Hjärta

• skatten12

Jag äter gravid vitaminer dricker 3 koppar kaffe och koffeinfritt kaffe på kvällen för jag ät sugen ;)
    Tränar inte men går promenader , leker på lekplatsen busar / dansar / handlar :städar och så.
    Inga panodil .... Ingen alkohol.. Ingen nikotin ... Äter heller inget som skulle va farligt vid graviditet :)

PS. Hade ni kunnat åkt och simmat ? I klor? Ivf läkarn säger de är ok.: men är feg
    Ha en go kväll !

• skatten12

Läste fel. Trodde du mena nu vid ruvning !

Mensvärk börjar ju med molande värk Sen ökar i styrka. Vissa känner mer vissa mindre !! Tänkte du på?

Svar på tråden Ruvardag 5 men inga symtom