Inlägg från: Anonym (Samma sits) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma sits)

När man vill olika- Abort

Sitter i samma sist.
    Jag och min sambo har 1 gemensamt barn på snart 3 år, sedan har jag två i skolåldern sedan innan. Denna graviditet var helt oplanerad. VI var nöjda och klara med barn kände vi båda innan. Vi har en hel del att göra med dom barn vi redan har.

Men, vi har en bra relation, bra ekonomi och jag vill verkligen inte göra abort. Jag vet att orken finns när man väl är där. 

Men min sambo har panik och bli nästan kall och elak det går inte resonera. Han vill verkligen inte!
    Jag vill inte göra abort.. men vågar man äventyra sin relation känner jag. så hemsk sits..

• Anonym (Samma sits)

Min sambo går inte att resonera med. De känns som att han hellre mister mig än att överväga att behålla. . Förmodligen blir jag tvungen att göra abort. Men vet inte om ja någonsin kommer kunna förlåta honom för att han inte ens försöker förstå mina känslor.

• Anonym (Samma sits)

Olycksssyster

Vi är gravida i vecka 13 nu och ett lyckat kub i ryggen. Vi hade 2 jäkligt tuffa månader jag och sambon. Mitt hjärta sa nej. Han hade panik. Men tillslut la sig lugnet och han insåg att vi satt i båten tillsammans och nu gör vi det bästa av saken. Han har verkligen accepterat och vi har precis bytt till större bil inför de som komma skall. Så i vårt fall slutade de lyckligt.

Svar på tråden När man vill olika- Abort