När man vill olika- Abort
Är du kvar TS? Jag är precis i samma sits. Har 3 barn, jag och min man är ett par år äldre än er. Min man skulle sterilisera sig men då det kom fram att det kostar så mycket så skulle vi kolla upp andra landsting. Vi har tydligen slarvat för nu är plusset där...Min man vill göra abort och jag är sååå kluven! Men vi bokade tid idag så den 4/1 ska vi till gyn. Jag är såå ledsen och förvirrad. Försöker väga plus mot minus men hur man än tänker så blir det ju inte bra. Vill min man inte ha fler barn så vill ju inte jag heller behålla mot hans vilja. Jag vet att jag aldrig kommer att bli hundra procent säker på vad jag vill hur jag än vrider och vänder på det. Vi har mycket jobb med de barn vi har och är egentligen nöjd som det är. Vi får det väldigt trångt i huset med en till och vi måste köpa ny bil. Har inte råd att köpa större hus. Jag tjänar urkasst men min man tjänar ganska bra. Vill man utsätta kroppen för graviditet och allt jobb som en bebis ger? Men allt det där är ju bara yta och ekonomi, beslutar man sig för att behålla så fixar men ju det och man ångrar ju aldrig ett barn när det väl är här? Men min man vill inte...fyfan! Önskar bara att det aldrig hänt :( Gör jag abort så är jag ju ledsen en tid men sedan går det väl över? Att få ett barn till blir ju så mycket större förändring....
Hur har det gått för dig TS?