• ystersyster

IVF runda 5

Danis skrev 2015-11-03 07:25:28 följande:

Hej på er!

Väntar på mensen och ska då börja med IVF runda 5(!). Redan haft 10 embryo's insatt, 2 varje gång (1 FET) och även om top kvalitet, o allt såg perfekt ut, ingen resultat. Nu, efter hysteroskopi visar det att det skulle kunna vara immun försvaret o får jag 5mg prednisolon dagligen.
    Jag gör förresten behandlingen i DK med donorspermier då Hubby är steril. Själv ligger jag mot 40 i åldern nu. Vi kör alltid korta protokollet.
    Anyway, jag är extra orolig nu, sista missen slog in hårt på oss. Finns det nån därute på liknande resa som vill dela lite? Jag stödjer gärna ????

Hej! Har oxå flera misslyckade ivf bakom oss, blir lite nyfiken på hur du testade immunförsvaret? Ingen läkare har nämnt nåt om att det kan vara "felet" med en.. Är det din ivf läkare som gjort hysteroskopin?
    Vi är mitt i en behandling i DK med anledning att vi nu måste gå över till donorspermier och svenska lagar inte tillåtit det privat :/
  • ystersyster

Ok, man börjar ju såklart undra om det är nåt galet med en då vi aldrig lyckas.. Blir det neg denna gången oxå ska jag kolla upp detta lite mer :)

Svar på tråden IVF runda 5