BIM-DECEMBER
Här kom mensen igång igår så hoppar över till denna tråd..en chans kvar att fixa en toppenjulklapå. Har älskar runt den 3 december o bim den 17, tur att det är innan jul iallafall då slipper man sitta på julafton o hoppas...
Här kom mensen igång igår så hoppar över till denna tråd..en chans kvar att fixa en toppenjulklapå. Har älskar runt den 3 december o bim den 17, tur att det är innan jul iallafall då slipper man sitta på julafton o hoppas...
Mitt uppe i mensen o känns som en evighet till nästa försök. Ska börja ta ältest nästa helg tänkte jag då jag inte missar den..En sista chans till att få till en härlig julklapp...men har inga stora förhoppningar, just nu känns det som att vi aldrig kommer lyckas, att vi bara är menad att ha ett barn...*lite Depp idag*
Jag föll oxå bort från senaste listan...bim 17 de, en hel evighet ju!!
Nu är mensen över så nu kommer väntan på nästa äl...hoppas tiden går fort fram till dess, någon gång nästa vecka blir det men tänkte börja mysa redan i helgen så man täcker upp bra :)
Har äl i mitten av nästa vecka enligt app o erfarenhet. Tänkte mysa från helgen nu o hela nästa vecka så man täcker upp bra både innan o efter ifall den skulle komma tidigt eller sent...vill såååå gärna komma med en superduper bra julklapp nu när båda våra föräldrar firar jul tillsammans :) håller tummarna att vi alla får världens bästa julklapp!!
Vill att dagarna ska gå fort nu så öl kommer..är någon gång runt ons-fred dem ska dyka upp. Har redan börjat mysa för att täcka upp om den kommer tidigt men vill veta när det är riktigt skarpt läge :) sista chansen till att fixa en riktigt bra julklapp, vill så gärna kunna berätta att man är gravid på julafton men känns som att det kommer ta lika lång tid som förra gången, dvs ett år..
I maj har det gått ett år o vill verkligen plussa innan dess...
Snart äl..onsdag-fredag någonstans borde den dyka upp...men just nu känns det så hopplöst. Har en så stark känsla att jag inte kommer bli gravid igen..Så känns lite som att man fortsätter försöka för sambons skull. Vet inte om jag ska stanna på denna sidan...är superglad för alla som plussar men samtidigt blir jag då ledsen då vi inte lyckats än...o det känns som om jag aldrig kommer kunna lägga upp en bild på ett plus :(
Då är vi två. Känner verkligen med dig. Har du barn sedan tidigare? Vi har två små redan så känslorna skapar inte panik och jag tror det beror på det.
Samtidigt som jag känner att jag lika gärna skulle kunna hoppa ett försök för det kommer ändå inte bli något så kan jag inte låta bil för jag vill inte stå lottlös i världens bästa lotteri.
Har ni försökt länge?
Ältest var starkare imorse men ingen smiley men skulle tro att den dyker upp ikväll el imorgon förhoppningsvis...har myst sedan i helgen för att vara ute i god tid, kört varannan dag..Men blir nog varje dag nu fram till lördag söndag :) vill vill så gärna plussa innan jul fast det känns inte som att vi är menade att få en till, hoppas den känslan är fel...
Idag kom smileyn...så nu börjar vi mysa på allvar, tänkte mysa varje dag nu fram till lördag så borde vi ju täcka upp bra plus att vi myst lördag o måndag o nu blir det alltså fyra dagar i rad :)
Sen kommer alltid den så långa väntan för att se om vi kan ge den bästa julklappen till våra föräldrar...