Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM-DECEMBER

ensamärstark skrev 2015-12-24 08:41:01 följande:

Verkar som det inte blev någon efterlängtad julklapp här försök nummer 16 var inte våran turmånad..

Som sagt, kan vara för tidigt än! Kasta inte in handduken än!
  • Symetrical
    Crazy catlady skrev 2015-12-24 10:00:57 följande:

Nu vågar jag tro på det !! Jag väntar en sen augustibebis.. jag är så lycklig..

Imorgon tar jag cb digital och ger till min kille i julklapp, han vet inte om nått än :P

God Jul allesammans. . Grattis till alla pluss och ni som inte lyckades så håller jag tummarna för att januari är eran månad ! <3

Stort grattis (igen!) och god jul!

När blir bf då?
  • Symetrical
    väntan2b skrev 2015-12-24 10:08:47 följande:

Köpte ett CL-digital så nu känner jag mig helt säker! Vilken julklapp !!!!!!

Två års försök har äntligen lönat sig och Enya ska bli storasyster!

Om alla siffror och uträkningar stämmer är jag i v 4+2.

Så underbart! Jag är i v 4+5, så då får vi bf bra nära varandra! Stort grattis igen!
  • Symetrical
    Jennska skrev 2015-12-24 10:27:19 följande:

Det här är väl ändå inte nåt spökstreck?

Absolut inte! Stort grattis igen!
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-25 09:12:55 följande:

Behöver era erfarenheter o tankar tjejer.

Äl+10 fick jag en liten rosa lotionflytning på morgonen, sen inget mer.

ÄL+11 fick jag en rosa flytning på morgonen sen inget mer. Sen dess har jag bara vanliga vita.

Är på ÄL+12 idag o inte fått något mer.

Är det någon som fått så o varit gravid eller har mensen kommit sen?

Jag tänker att det kanske varit en nidis ändå. Eller två nidisar? Att två ägg fäste? Har ju tvåäggstvillingar innan.

För har aldrig haft såhär innan, utan när jag fått sådär rosa så har mensen kommit inom ett dygn..

Jag tror absolut fortfarande på nidis, raring!

Har du tagit nåt mer test?
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-25 09:51:20 följande:

ÅH tror ut verklihen Det? Vore ju underbart om så var fallet. Jag tog en gravidkollen sticka imorse men ser negativt ut. Har dock hört att dom kan vara väldigt sega..

Bestämde hem igår ett CB plus och ett digital.. Skulle bli så himla ledsen om jag ej är gravid denna månad men ställer ändring mig på det. När jag var hos för ett år sedan så sa han att jag förmodligen behövde Pergotime för att lyckas bli gravid

Ja, eftersom det liksom slutat tvärt! Är det början på mensen brukar man ju ha konstant spottings tills den drar igång. Bim är på söndag, eller?

Du har ingen vild på gravtestet från imorse..? Har också hört att gravkollen är sega. Och att de samtidigt kan ge ganska tydliga spökstreck. Hur det nu går ihop!? Skräpfabrikat.

Smart att ställa in dig på att det inte blivit något. Annars blir fallet ännu längre när menshelvetet drar igång. ;-(

Jag fick själv käka letrozol (liknande som Pergo, men tydligen bättre då de bygger upp slemhinnan istället för att bryta ner den) och det tog sig nu på andra kuren. Kanske värt att kolla upp om det inte tar sig nu..?
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-25 09:51:20 följande:

ÅH tror ut verklihen Det? Vore ju underbart om så var fallet. Jag tog en gravidkollen sticka imorse men ser negativt ut. Har dock hört att dom kan vara väldigt sega..

Bestämde hem igår ett CB plus och ett digital.. Skulle bli så himla ledsen om jag ej är gravid denna månad men ställer ändring mig på det. När jag var hos för ett år sedan så sa han att jag förmodligen behövde Pergotime för att lyckas bli gravid

Ja, eftersom det liksom slutat tvärt! Är det början på mensen brukar man ju ha konstant spottings tills den drar igång. Bim är på söndag, eller?

Du har ingen vild på gravtestet från imorse..? Har också hört att gravkollen är sega. Och att de samtidigt kan ge ganska tydliga spökstreck. Hur det nu går ihop!? Skräpfabrikat.

Smart att ställa in dig på att det inte blivit något. Annars blir fallet ännu längre när menshelvetet drar igång. ;-(

Jag fick själv käka letrozol (liknande som Pergo, men tydligen bättre då de bygger upp slemhinnan istället för att bryta ner den) och det tog sig nu på andra kuren. Kanske värt att kolla upp om det inte tar sig nu..?
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-25 12:08:43 följande:

Fan, vi sexade till det en liten snabbis nu när jag kom hem från jobbet.. Efter när jag gick på toa så kom det ett par droppar rosa igen.. Kanske är mensen som är på väg ändå...

Såhär såg testet ut imorse. Ser helt blankt ut..

Mm. På det syns det ju inget, men jag tänker inte ge upp hoppet om dig än.
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-25 13:28:51 följande:

Haha tck! Det har inte kommit något mer rosa. Blir galen på denna ovisshet. Beställde ju tester igår men dom kommer väl inte förens i början av nästa vecka för det är ju röda dagar nu. Hade jag helt missat! BIM på söndag så ska försöka hålla mig lugnt tills dess. Karln tyckte vi skulle ut o fira juldagen idag men jag törs nog inte dricka något ifall det är så att jag skulle vara gravid

Nej, kanske är lite väl risky business. Du får väl vara fyllechaffis eller nåt.
  • Symetrical
    SSK13 skrev 2015-12-25 13:38:57 följande:

Är på ÄL + 9 idag och har världens mensvärk. Igår och idag har jag även känt mig ytterst gråtmild, lite deppig. Känns som PMS. Är väldigt inställd på negativt test.

Detta är första försöket sen MA, vet tydligt när ÄL var eftersom jag testade noga. Kände igår när mensvärken kom att jag redan nu är supertrött på att försöka. Varje morgon jag gick upp och tog ÄL-test (cb digital dubbel hormonindikator, fick ta 9 dagar för att få fast smiley, hade 3 runda ringar innan blinksmileysen kom). Som det känns nu kommer jag inte orka göra detta en omgång till. Iofs kommer jag med större säkerhet veta när ÄL kommer efter eventuell mens. Denna ÄL hade jag ingen aning om.

Men har efter mycket tänk och känn kommit fram till att så mycket som jag känt "aktivitet" i äggstock/livmoderområdet denna gång är unikt. Hade ÄL-känningar några dagar på samma sida. Sen efter det mol, sen mer värk fram och tillbaka på båda sidor och igår kom som jag skrev mensvärken. Värker även mycket på vänster sida.

Gissar att kroppen håller på efter MA, var ett väldigt tidigt då det bara var hinnsäck som syntes i v 8.

Sådär kände jag också första äl efter MF/MA.

Håller tummarna att du slipper på't igen.
Svar på tråden BIM-DECEMBER