• Jennska

BIM-DECEMBER

Gaaah! Måste bara få skriva av mig lite bland likasinnade som förstår! Har verkligen känt mig gravid. .svullen mage som tusan (försökt med att utesluta sånt som bröd å pasta för att se om det får ner men icke!) Mår illa till och från, känslig för lukter,kam inte äta allt länge, kan inte ens snusa längre trots att jag annars är kedjesnusare. Mina bröst har vuxit och även läckt lite. Har mensvärk till och från. Varit extremt irriterad och känslig. Hade mens 9 nov. Nästa kom i månadsskiftet, alltså lite tidigt.. och höll bara 1,5 dygn ( normalt har jag åtminstone 4 dagar). Inget mer efter det. Tog ett clearbluetest I fredags som jag och några till kunde ana ett positivt resultat på. Tog ett nytt imorse, denna gång apotekets. Men där syns inget alls. Va fan?? :,(

• Jennska

Nu får ni gärna hålla tummarna för mig idag! Jag TROR att jag har bim idag. Har 3 gånger på raken fått ca 1 vecka för tidig mens (senaste var månadsskiftet nov/dec och var ovanligt kort). Har nu skaffat en mensapp och utgick från att jag tydligen numera har en cykel på ca 21 dagar. Enligt appen ska jag få mens idag. Inget än så länge iaf :) tänk om man ändå kunde få ett litet frö i magen i juklapp ändå! Kände mig jättegravid tidigare denna månad,men gav upp hoppet efter negativt test. Så nu hoppas jag att denna mens håller sig undan (av rätt anledning ;) )

• Jennska
    Mileya skrev 2015-12-21 09:56:07 följande:

Spännande! Lycka till!! :) När ska du testa?

Jag funderar på att testa på julaftonsmorgonen! :)
  • Jennska
    Mileya skrev 2015-12-21 13:28:13 följande:

Åhh snacka om bästa julklappen <3

Ja det hade ju verkligen varit det!
  • Jennska

Bim+2 här idag. Känns som att man har pms deluxe! Jag brukar inte ens ha pms..haha ;) varit fruktansvärt lättirriterad på sistone och får bita ihop för att inte skälla ut sambon för absolut ingenting. Nåt vajsing med hormonerna denna månad iaf. .haha :) och till råga på allt så är magen i kaos OCH jag har fått världens utbrott av munsår :,( har det latent sen innan men inte haft ett utbrott på ett par år! Känner mig bara tung,öm,äcklig. Bläää! Och sex gjorde rentav lite ont igår.

• Jennska

Eftersom alla verkar känna på tappen så provade jag också idag. Kände bara en hård kula,kunde inte avgöra om det fanns nån öppning alls :p svullen som tusan inuti. Ni som har koll,vad betyder detta? :

• Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-22 14:12:09 följande:

Svårt att säga om det betyder detsamma för alla, men för mig har det varit första tecknet de ggr jag blivit gravid. Håller tummarna för dig?

Åh! Ännu mera hopp! :) mensen har inte dykt upp än så nu väntar jag med spänning! Köpte test idag, och det svårt att hålla sig två dagar till! Hehe
  • Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-22 15:42:15 följande:

Skickligt om du lyckas med det!

Haha ja inte är det lätt! Men hoppas ju på bästa julklappen och då får man ju hålla spänningen uppe tills dess ;) dessutom så ger jag mensen ett par extra dagar att duka upp, så man inte testar i onödan. Samt att ev hcg hinner öka lite till,så man förhoppningsvis inte testar neg bara för att det är för tidigt :p
  • Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-22 15:56:56 följande:

Helt rätt inställning!

Verkar vara många som skall testa på julaftons morgon. Kommer sitta bänkad här då.

Haha! Spänningen är oliiiidlig! :) lovar att uppdatera här imorn ifall röda kärringen dyker upp iman jag hinner testa ,så har du en mindre att vänta på! ;)
  • Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-22 17:09:48 följande:

Thank you, my dear! Håller tummarna blå för dig dock.

Oh tackar! Kommer säkert bli fetaste plusset ever bara för det! Men du,om de börjar bli svarta så är det nog dags att lätta på trycket :D
  • Jennska

Fick ett svagt litet plus idag! Även karln min såg det så är nog inte inbillning ;) wiiie! Kan inte riktigt fatta det! Får ta ett digitalt också sen.

• Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-24 09:26:48 följande:

Yaaay! Sa ju det, raring!!!!

Kan du inte lägga upp bild?

Tog aldrig nån bild på det tyvärr. Slog in det som juklapp och sprang upp till sambon :D men plusset kom iaf efter ca en min :)
  • Jennska
    OliviaO skrev 2015-12-24 10:36:50 följande:

GRATTIS :D det är postivit!

Tack! Ja nu vågar man faktiskt tro på det :D
  • Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-24 11:54:14 följande:

Absolut inte! Stort grattis igen!

Tack igen ! Hähä
Svar på tråden BIM-DECEMBER