Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

BIM-DECEMBER

Ankissen skrev 2015-12-19 20:15:47 följande:

Haha tålamod så kanske det blir ett roligare besked på julafton! :)

Haha ja får hopps julstressen gör att dagarna går fortare nu någon gång borde det väl bli våran tur! Lucky Number 16!!
  • ensamärstark
    finder skrev 2015-12-19 21:19:17 följande:

Någon här som fått/varit gravid med tvillingar.. Tänkte om tidiga tecken. äl+9 (tror jag) och har i princip haft ont sen äl. nu är det som om livmodern har vassa kanter som skär in i bäckenbenet.. även mått illa på morgonen i morse..

Jag har tvillingar. Hade inga som helst tidigt symtom förens efter BIM. Då fick jag lite molvärk o ömma bröstvårtor, Sam ät lite extra trött bara

Så dom du har nu har jag med denna månad, molvärk från ÄLtyp stickande huggande molvärk. Är på ÄL+6 nu
  • ensamärstark

Nej ni tjejer. Jag börjar idag tappa hoppet om ett vackert plus denna månad. Imorse vaknade jag med svullna "knöliga" jätteömma bröst. Svag molvärk, vilket är typiskt menssymtom för mig får alltid såhär några dagar innan mens. Är bara på ÄL+8 ännu men känns verkligen nu som mens denna månad eftersom detta kom nu.

Någon som haft sina typiska menssymtom fast ändå varit gravida?

• ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-21 12:58:11 följande:

Jag hade absolut det den här cykeln. Världens pms, varför jag var övertygad om att jag inte var gravid. Enda skillnaden (som jag även hade när jag plussade i juli) var just knöliga bröst. Var galet ömma de. Här gången också och det brukar de inte vara innan mens. Håller tummarna för dig!

Tack för peppning vännen! Tänk vad man hålls o analyserar, får hopp och förlorar hopp över att ha bebisverktad

Det enda som skiljt sig från mina vanliga menssymtom denna månad är att jag känner mig så uppblåst, hela magen o känns som jag har en stor rap på gång fast den kommer aldrig! Haha

Ja tiden får utvisa, BIM den 27/12 tror jag så ska testa julafton o hoppas på det bästa ändå. Hoppet är ju inte helt borta förens mensen kommer
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-21 12:58:11 följande:

Jag hade absolut det den här cykeln. Världens pms, varför jag var övertygad om att jag inte var gravid. Enda skillnaden (som jag även hade när jag plussade i juli) var just knöliga bröst. Var galet ömma de. Här gången också och det brukar de inte vara innan mens. Håller tummarna för dig!

Tack för peppning vännen! Tänk vad man hålls o analyserar, får hopp och förlorar hopp över att ha bebisverktad

Det enda som skiljt sig från mina vanliga menssymtom denna månad är att jag känner mig så uppblåst, hela magen o känns som jag har en stor rap på gång fast den kommer aldrig! Haha

Ja tiden får utvisa, BIM den 27/12 tror jag så ska testa julafton o hoppas på det bästa ändå. Hoppet är ju inte helt borta förens mensen kommer
  • ensamärstark

Idag vaknade man upp med typ nackspärr som inte släpper. Känner mig varm i hela kroppen, typ som jag suttit i en bastu. Kanske för man går o spänner sig hela dagarna o analyserar varenda liten detalj.. ÄL+9 idag, tiden går så sakta! Hur mår ni andra som börjar närma er BIM?

• ensamärstark
    pannkakan87 skrev 2015-12-22 08:34:38 följande:

Min temp har ökat från 36,50 till 36,66 idag, hoppas det betyder något! :) Känner mig också varm, svettas som en gris emellanåt, särskilt om morgnarna när jag druckit kaffe. Men det behöver inte betyda nåt eftersom kaffe kan ha den påverkan men har dock bytt ut hälften av det vanliga kaffet mot koffeinfritt så att jag får i mig mindre koffein men svettas ändå. :P Jajja! En kan ju verkligen inbilla sig både det ena och det andra innan bim.

Har du några andra symptom? Jag känner  ingenting annat.

Jag vaknade häromdagen med "menstuttar" dom jag brukar kalla dom för får nästan alltid så innan mens. Dom är svullna knöliga och jätteömma. Har haft molvärk men den är nästan borta, har haft jätteont. Sen uppblåst och känner mig rapig fast får inte upp någon dock känns det verkligen som mensen kommer komma den 27e när jag har BIM. Detta är försök nummer 16 för oss så vi har oddsen emot oss känns det som
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-22 11:08:55 följande:

Nu slänger jag kanske ut falska förhoppningar igen (sorry isf!) men jag fick också nackspärr den här cykeln på typ äl +7.

Jaså? Jag har aldrig hört att backspärr eventuellt skulle kunna vara ett gravidsymtom? Ja tiden får utvisa. Jag går fortfarande o känner mig jättevarm här. Brösten är fortfarande jätteömma och knöliga gör ont bara man kommer emot dom. Jag kommer bli så ledsen på julafton om det är negativt, ändå har jag förberett mig på att det kommer vara det.

En annan sak som även börja igår kväll var att jag känner mig typ blöt mellan benen. Springer o kollar men det är inte blött . Fattar inget. Överanalyserar allt! Haha
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-22 11:23:04 följande:

Typiskt lätt hänt.

Håller tummarna för dig på julafton!

Tack vännen! Jag behöver alla tummar jag kan få
  • ensamärstark
    strongisthenewme skrev 2015-12-22 11:30:44 följande:

BIM imorgon.. Har senaste veckan haft svag, molande värk i magen, känt mig allmänt trött & tom på energi.

Senaste dagarna har jag sprungit & kissat mycket. Tempen är fortfarande hög, den brukar gå ner dagen innan mensen kommer.

(Ursäkta infon..) men igår så kände jag på livmodertappen och tyckte den kändes lite öppen, då försvann allt hopp.. Har läst att den ska vara stängd om man är gravid.. Vad tror ni, är det helt kört?

Känns som det bara är att invänta mensen och köra igång med försök nr 4.. Fan också.. :(

Känns som att kroppen bara spelar en ett elakt spratt med symptom som skulle kunna vara grav. symptom :/

Har du planerat att ta något test?
Svar på tråden BIM-DECEMBER