Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

BIM-DECEMBER

Sådär nu ligger Stickan o jäser . Det kommer ju vara negativ det vet jag ju. Ska strax åka till jobbet för ett dygnspass. BIM imorgon så bäst o packa med sig mensskydd. För mensen har senaste tid alltid kommer på dag 14 eller mindre efter ägglossning

• ensamärstark

Som jag visste. Negativt, borde ha visat nu vid det här laget. Usch vilken konstig månad detta har varit.. Aldrig haft symtom som denna gång... Jaja bara vänta in mensen imorgon sen börja med försök nummer 17

• ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-26 09:50:04 följande:

Väldigt suddig bild. Men det syns inget på riktigt..?

Ja min kamera på mobilen ville ej samarbeta idag o har lite bråttom för jag ska till jobbet. Nej jag ser nada
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-26 10:18:47 följande:

Mög! Håller fortfarande tummarna för dig, dock! Envis som jag är.

Tack vännen! Själv känns det som hoppet är ute! Men blir så besviken, aldrig haft symtom som jag haft denna månad.. O de rosa flytningarna vad tusan handlade de om?

Får se om mensen kommer imorgon. Annars kommer nog mina CB test i början av nästa vecka så jag kan testa med "riktiga" test. Usch denna månad tog hårdare än innan för jag hade ändå byggt upp lite hopp..
  • ensamärstark
    SSK13 skrev 2015-12-26 12:59:28 följande:

Äl + 10 ja. Var såklart tvungen att googla fenomenet "nidblödning". Känns väl lite för bra för att vara sant att det skulle inträffa för just mig. Men det känns onekligen speciellt att få rosa sådär en gång och sen inget mer, kommer vanliga ofärgade flytningar nu.

Min mens har aldrig någonsin startat med rosa förut, det kommer alltid klarrött i en mindre mängd första dagen som sedan startar igång som mest dag 2-3. Dessutom är det fyra dagar före beräknad (icke) mens. Nåväl. Hade jag inte haft MA den 17 november hade jag vart rätt mycket till mig nu.

Älskar dock att jag får lov att hoppas lite till nu och inte behöver vänta en månad till med hopp.

Jag fick med en rosa flytning på ÄL+10. Sen vanliga resten av dagen. Samma hände ÄL+ 11 och 12. Aldrig haft så innan. Är på ÄL + 13 nu o idag har jag inte fått något mer rosa. Bara vanliga vita, dock kanske "hala" vet inte vad som händer här har aldrig fått såhär förut
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-26 14:28:59 följande:

Tycker att det bådar gott för er båda två!

Hopps det. Dock börjar mensvärken komma mer o mer o brösten är inte lika ömma som de varit . Borde ju synats på Stickan imorse om det var något, även fast det var från gravidkollen?
  • ensamärstark

I

Symetrical skrev 2015-12-26 14:34:01 följande:

Kanske, kanske inte. Kan vara lite trögstartat.

Time will tell!

Du har så rätt! Tiden får utvisa. tog med en billig sticka till jobbet nu men vet inte om jag ska ta den ikväll eller imorgon bitti? Imorgon är ju ändå BIM
  • ensamärstark
    Elih skrev 2015-12-26 16:48:22 följande:

jag testade negativt igår på bim-3 med cb digital med veckoindikator, tror ni att det kan vara kört då?

Absolut inte! Har hört att de kan vara lite sega. Vänta till BIM o testa igen
  • ensamärstark
    SSK13 skrev 2015-12-26 18:15:44 följande:

Fick mens nu på eftermiddagen. Tack för stöttning!

Lycka till ni som är kvar!

Nej den kom alltså fyra dagar för tidigt för dig? Vi kanske ses i januaritråden då? Kram
  • ensamärstark

Jag blir så trött på mig själv. Hade med mig en sticka som jag skulle ta imorgon bitti. Så vad gör jag? Jo jag gjorde testet nu på kvällen efter att bara ha Hållt mig i en timma. Suck.. Tycker mig ändå ana något men har inte mina glasögon med mig och tror mest att mina ögon ser vad de vill se.. Så låter er bedöma..

Svar på tråden BIM-DECEMBER