Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

BIM-DECEMBER

Vintern2015 skrev 2015-12-22 16:46:31 följande:

Hej!

En till som ska tests på julafton och då i äl+10 eftersom jag inte kan hålla mig:)

Har ett barn sedan tidigare född 2014 december

Härligt! Då är vi några stycken som ska testa då! hopps på en hel drös med fina plus! Jag är på ÄL + 11 på julafton (tror jag)
  • ensamärstark

Nu på kvällen här har jag börjat få tillbaka den där lite mer stackande dragande molvärk, den har ju varit spårlöst borta ett par dagar. Dock värker det mest mot vänstersidan och det var den sidan jag hade jätteont vid under ägglossningen. Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken..

• ensamärstark
    Ankissen skrev 2015-12-22 17:31:40 följande:

Jag kommer oxå vara på bim+11 på julafton. Känns som 8m det borde synas något med ett testa tidigt då?

Jag har inga testa tidigt. Har bara stickor och stavar från gravidkollen, o syns det något på dom så har jag även ett CB PLUS ligger o väntar. Dock har jag hört att gravidkollen är ganska sega på att plocka upp något tidigt. Någon som har några erfarenheter om det?
  • ensamärstark
    Ankissen skrev 2015-12-22 22:50:34 följande:

Näe ni jag har mått så skumt nu på kvällen att jag tänker gravtesta mig i morgon. Bim den 27e alltså. Håll tummarna för mig!

Meeeen fuskis!! Julafton sa vi ju!! Jag håller varenda tumme o tå för dig!!
  • ensamärstark

Tjejer! Nu behöver jag erat råd!! Var på toaletten nu imorse o när jag torkade med så såg jag en lite tjockare rosa grumlig lotionflytning på pappret!! jag är ju bara på ÄL + 10 .. Är mensen på gång redan?! Fy så ledsen jag blev ! Brösten gör fortfarande jätteont o molvärken är starkare att det aldrig ska bli våran tur ..

• ensamärstark
    Ankissen skrev 2015-12-23 08:41:24 följande:

Inget plus för mig. Klockrent minus faktiskt. Då får jag ställa in mig på att det är pms jag har och att det inte blir nån bebis. Nya tag i januari.

Grattis alla som plussat.

Men nej ge inte upp nu! Du har ju inte BIM förens 27e va? Kan ju bara varit för tidigt för att testa. Kram
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-23 09:54:37 följande:

Kommer det inte mer låter det som en klockren nidis i mina öron! Håller tummarna för dig!

Åh tror du? Jag tänkte på det med nu i efterhand. Har satt på en binda för att se om det kommer mer. Men hittills inget mer..

Men då är det nog inte så stor chans att plussa imorgon dock. Läste att de flesta inte plussar förens minst tre dagar efter nidis . Usch vad rädd jag är nu
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-23 10:42:05 följande:

Ofta är det dock så att själva blodet tar ett tag på sig att komma ut, så ibland har ägget fäst ytterligare någon dag tidigare och i dessa fall kan man plussa bra någon dag efter nidisen, ffa med extra känsliga test.

Okej, det har inte kommit några mer färgade flytningar utan nu är det vanliga igen ? Vet inte hur jag ska tolka det. Dock tror jag ändå mensen är på väg bara att den kommer tidigare, har varit med om att den kommer tidigare förr
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-23 10:57:08 följande:

Hur ligger tempen då (om du nu har koll på den)?

Jag tror på nidis i alla fall.

Jag tempar tyvärr inte men hade tänkt börja med det nästa år får se nu då om jag behöver jag hopps innerligt att du har rätt !
  • ensamärstark
    misslina skrev 2015-12-23 15:48:14 följande:

Åhhhh så spännande!

Ja nu blev ju jag med spänd. Hade tappat hoppet o trodde det var mensen som kom men det har inte kommit något mer rosa utan nu är det "som vanligt" men att få plus denna månad känns för bra för att vara sant så ställer ändå in mig på mens
Svar på tråden BIM-DECEMBER