BIM-DECEMBER
Jag är så arg på gravidkollens tester som luras!!! Sen äl + 7 har jag tagit 5 tester, 2 med svagt svagt sträck från samma urin och 3 negativa. Blir ju besatt när de visar positivt först
Är det flera som snart har BIM? Känner ni nåt? När ska ni testa?
Tog ett test idag som var tvärnegativt! Ska verkligen försöka hålla mig från att testa nu tills jag är på åtminstone dag 27 (oregelbunden cykel), om inte mensen dyker upp vill säga!
Okej. Nu ska vi se, hon som analyserar allt just nu. Har ett ihållande lätt illamående som varat nästan hela dagen. Ibland får jag ta ett djupt andetag för att kunna tränga bort känslan.
Kikade på mitt test från testlagrets där jag kunde ana ett streck. Tog ett till nyss. Svårare att se något där. Jämförde dem och ett som jag tog för några dagar sedan (varför spara?) Och då kan jag ana något på det äldsta (det tog jag för jag anade ett streck på ett billiga-tester test). Inte kunnat se innan men nu visste jag typ vart jag skulle kolla. Kikade även på det från gravidkollen, som var blankt imorse. Det är något där. Man ska ju inte läsa av då tiden är ute men kanske är deras test lite segare med att visa något?
Kommer inte mensen (BIM/bim+1) innan onsdag så blir det ett cb plus. Kan ju vara så att jag har ländra cykel, vet ju inte hur lång den är så det än är tidigt? Vet inte när jag hade äl.
Först måste jag säga stort grattis till all er som plussat!!
I måndags den 7/12 fick jagen glad gubbe på Cb digital ältest och så testade jag med Apotekets äl test som också visade utslag. Men så idag vid 13.45 så kände jag ungefär som om "slemproppen" släppte. Det var slemmigt och blodigt Så på sjunde dagen efter äl utslag så kommer mensen?? Någon som fått det så?
Sexinfo varning
Igår hade vi extra mkt sex, 3 ggr, och sista ggn fick han mig att komma massa gånger och efteråt ömmade livmodern. Första ggn den ömmar men inte konstigt ändå tänkte jag. Nu vaknar jag med mensvärk och funderar lite. Kan orgasmer trigga mens? Eller i tidigt skede orsaka missfall?! :O
Verkar som att övergången av pmsen var ett gott tecken...
Har inte skrivit så mycket här men ligger med i bim listan :) Fick detta i morse på äl+10...
Just nu känns det väldigt drygt att jag inte får veta resultatet på progesteronprovet förrän i början av januari, vill ju veta nuu om jag fick äl denna cykel. Bim igår enligt app men bim kan även vara idag, imorgon eller i övermorgon. Ingen mens än men negativt test idag:'(