• Fian88

BIM-DECEMBER

Fast nu när jag kollar på bilden jag tog i morse så kanske jag skymtar något..
    Får kanske bli ett nytt imorgon ändå!

• Fian88

och nu ser jag att där syns nada när man ser på datorn haha. Varför ska man vara så testgalen för?!

• Fian88

Dagens test. Skymtar något men tror inte det är nån färg i det jag skymtar, och känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst! Dag 27 idag, inte van vid att h en så lång cykel haha;)

• Fian88
    Linnea84 skrev 2015-12-16 08:22:31 följande:

Fian88 : Svårt att se men det ser kanske inte helt blankt ut.

Ja det är verkligen supersuper svagt. Min cykel brukar ligga på 23-26 dagar, är på dag 27 idag och ingen mens än. Så lite hopp finns faktiskt:). Skulle vilja veta resultatet på mitt progesteronprov bara, då hade jag vetat om det ens är lönt att hoppas. Menmen, bara att avvakta!
  • Fian88
    Jennska skrev 2015-12-16 07:43:37 följande:

Trodde jag testade svagt positivt i fredags.. men idag kan jag inte se nåt. Jag som var helt säker på att jag är gravid! Tagit test med två olika märken. Första clearblue och idag apotekets.

Vilken dag är du på?
  • Fian88
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-16 08:23:35 följande:

Hur tidigt kan man börja testa?

Är bäst att vänta till ca äl+10-12. Men tänk på att vissa inte får plus förrän efter äl+14. 
  • Fian88
    HCS skrev 2015-12-15 11:19:02 följande:

Har inte skrivit så mycket här men ligger med i bim listan :) Fick detta i morse på äl+10...

Hur har det gått? Testat idag?
  • Fian88
    HCS skrev 2015-12-16 09:54:31 följande:

Ja tog en sticka bara. Spar cb till i morgon.

Tror det var lite starkare eller? Med och utan blixt.

Gårdagens finns på bloggen kommer inte ihåg om jag lade upp båda testen här igår.:)
    Ser nått! Håller tummarna:)
  • Fian88
    knutan83 skrev 2015-12-16 11:57:50 följande:

Har ni berättat för någon att ni planerar barn? Vi har berättat för några få men också sagt att vi inte tål frågor om det utan berättar när det tagit sig.

Våra familjer vet, även mina bästa vänner. Vi har försökt sen juli -14, fick ett missfall nu i september så det känns skönt att de vet. De vet även att vi kanske kommer behöva hjälp den här gången. Första månaderna vi försökte blev det en del frågor om jag var gravid hela tiden, i somras så sa jag att det tar hårt på mig att vi inte lyckas så slipper gärna anspelningar och frågor, vet att det inte varit illa ment men ändå. Alla har respekterat det:). Känns skönt att kunna prata med min mamma/pappa/syster om det!
  • Fian88
    Linnea84 skrev 2015-12-16 12:32:09 följande:

Hur känner ni i magen, ljumskarna, ryggen när det närmar sig bim?

Brukar varva mellan molvärk och stickande mensvärk, brukar inte känna nått i ryggen men kan stråla lite ner i ljumskarna ibland.
  • Fian88
    knutan83 skrev 2015-12-16 13:17:19 följande:

Men åh. Fy satan vad drygt!!! Beklagar så in i bomben. Ja, det är ju det som är skönt att andra vet, då kan man prata om det när det blir som sämst.

Jag kommer hålla tummarna för er, att det tar sig snart!!

Tack<3
    Detsamma!:)
  • Fian88

Nu kom mensen så hoppar över till en januaritråd istället! Någon som vet vad den heter?
    Lycka till alla!:)

• Fian88
    babytjejen skrev 2015-12-17 12:00:06 följande:

Jag hade rätt..strax efter mitt förra inlägg kom fröken röd..inte Välkommen men det struntar ju hon i...får hoppas att nästa år är mitt år. Känns dock som man gett upp redan...

Då ses vi i januaritråden.
  • Fian88
    eid skrev 2015-12-29 08:14:00 följande:

Jag är kvar, hade BIM på julafton och testade negativt imorse (drömde det precis innan jag vaknade). Lika tråkigt varje gång! Rynkar på näsan

Vet ni om man kan ha två olika cykellängder beroende på vilken äggstock som lossar? Det kanske är världens dummaste fråga..

Vet inte om det är möjligt men mensen kan ju bli sen om man inte får någon äl. Helt normalt att man hoppar över 1-2 äl per år. 
  • Fian88
    mininiss skrev 2016-01-01 12:59:05 följande:

Jag gjorde ett dikitaltest och de vissa negativ imorse :(

Hur många dagar sen är det du hade äl? Digitala är ofta mindre känsliga nämligen..
  • Fian88
    mininiss skrev 2016-01-01 13:21:49 följande:
    I december hade jag äl 6 och fick ett röd brunt den 18 och min Bim 22 december men fick aldrig mens :( fick två svaga positiv och nu ett negativ
    Gud va konstigt!:(
  • Fian88
    mininiss skrev 2016-01-01 14:27:39 följande:
    Kan de va ett spökstreck
    När läste du av testet? PH balansen i urinen kan nämligen ge falskt positivt om det är efter testtiden. Men har du tittat och tagit fotot inom testtiden så är det jättekonstigt! Spök är sällan rosa utan brukar vara grå..
  • Fian88
    mininiss skrev 2016-01-01 16:52:36 följande:

Hej! Jag fick de bekräftade nu på akuten efter ultraljud och gyn undersökning att jag haft ett mf och på deras tester va det svagt rosa :( hoppar över till januari tråden

Tråkigt!:'(
Svar på tråden BIM-DECEMBER