Inlägg från: Crazy catlady |Visa alla inlägg
  • Crazy catlady

BIM-DECEMBER

Ilningar o stickningar i både bröst och ryggslutet. .

Fy fanken vad jag hoppas just nu.. självklart kunde jag inte hålla mig från att testa.. tyckte ena stunden att jag såg något supersvagt och andra stunden såg det sjukt negativt ut.. är på äl +8 eller 9 idag..

Tänkte testa varje morgon nu o se om ögonen bara spelar spratt med mig...

*håller tummar och tår*

• Crazy catlady
    Agnessa skrev 2015-12-17 21:33:16 följande:

Ni som plussat, har ni märkt att flytningarna varit annorlunda innan BIM? :)

Idag, ÄL +6, har jag helt kritvit flytning i slät/krämig konstisens :p

Undrar jag oxå :) är på äl+8-9 och har haft vita flytningar 2-3 dagar nu.. vissa dagar lite krämiga .andra dagar lite mer lösare..
  • Crazy catlady

Är på äl+9 idag... inget + än och det hade jag inte förväntat mig heller.. men visst hade det vart kul med ett + redan nu, men hoppet finns fortfarande. Har bim på julafton och har små känningar i brösten och lite i ländryggen.. typ som små pirr som kommer och går.. ingen direkt smärta alls.. kan lika gärna vara före-mens symtom.. *håller tummarna för ett jul-pluss*

• Crazy catlady

Troligtvis är tant röd på ingång :( mensvärk och gul/ljusbruna missfärgade flytningar :( enligt app så skulle mens komma imorgon men eftersom äl verkade flytta sig lite eller kanske inte blev av alls så trodde jag att mensen oxå skulle flyttas fram.. men den kommer säkert imorgon iaf.. :(

O i januari lagom till äl så är jag bortrest.. så jäkla typiskt .

• Crazy catlady

En fråga! En nidblödning. . Är det oftast i form av en rosa, röd flytning ?

Har mensvärk idag och ont i ländrygg.. svullen och sug efter sötsaker.. ett typiskt menssymtom.. och hade även som gula/ljusbruna flytningar i förmiddags.. Fick sätta på ett trosskydd.. men nu kommer inga såna flytningar längre.. och även om jag vet att nidis är ovanliga.. men kan det ha vart en sådan ?

• Crazy catlady

Vet inte om någon ens lägger märkte till mina inlägg. . Hehe men jag skriver ändå .. i hopp om att någon svarar..

Fick gula/ljusbruna flytningar i förmiddags bara men sen dess har det inte vart något mer.. molvärk i ryggen hänger kvar och nu såg jag även vid toalettbesök att mitt underliv har blivit mörkare.. typ lila/mörkrosa runt klitoris/inre blygdläppar. . ?!

Några som haft det som ett graviditetstecken?

• Crazy catlady
    nepe skrev 2015-12-20 21:21:29 följande:

Jag läser men jag vet tyvärr inte :(

Tack för svar :)
    misslina skrev 2015-12-20 21:22:39 följande:

När har du bim?

Har du tagit nåt test?

Jag har bim imorgon enligt app, men nu är jag osäker pga att äl inte va när den skulle utan troligen några dagar efter .. trodde mensen skulle komma igång idag eftersom jag fick dessa ynkliga flytningar och tydlig mensvärk. . Men flytningarna försvann o mensvärken är kvar.. mer eller mindre. O nu såg jag som sagt färgförändringarna i underlivet ...

Testade igår och det va negativt. .
  • Crazy catlady
    Angel in sight skrev 2015-12-20 22:25:14 följande:

Jag läser de flesta inlägg men vet ofta inte svar. Jag har två barn och har inte haft nidblödningar då och kommer inte ihåg om underlivet blir mörkare under graviditet. 

Tack för svar iaf.. jag får vänta och se helt enkelt! :)
  • Crazy catlady
    Symetrical skrev 2015-12-21 08:37:49 följande:

Känner väl igen det där med mörkare underliv som tidigt gravtecken, samt extremt svullen i hela underlivet! Kan inte de färgade flytningarna ha varit en nidis då..? Vilken dag är du på efter äl?

Har för mig att nidis är rosa/röda flytningar? Mina va mer gula/ljusbruna?! Vet faktiskt inte 100 vilken dag jag är på.. om jag går efter app så är det äl+14 idag.. Alltså bim idag, men hann inte få något positivt ältest under älperioden.. de tog slut på onsdagen :/ o fick dock väldigt ont i stockarna på torsdagskvällen. . Kanske hade äl då och då är jag på äl+11 ...
  • Crazy catlady

Ser ni som jag ?? Väldigt svagt dock, o tyvärr blir ju bilden lite sämre än på telefon när man lägger in den.. hoppas det INTE är ett spökstreck ! *hoppas*

• Crazy catlady
    Symetrical skrev 2015-12-21 13:00:05 följande:

Tror som sagt absolut att det är ett tidigt plus. Vågar mig på ett försiktigt grattis. Köp cd plus, vetja!

Åh ! Jag har ett hemma.. Ska ta det imorgon. . Har även ett cb digital som jag tänkte ge till min man som julklapp på fredag när vi firar jul... hoppas jag kan hålla mig !! Jag hoppas hoppas hoppas! Jag e så glad !
  • Crazy catlady

En fråga. . Hur länge visar clearblue + ett positivt resultat.. Alltså inte digitala testet utan det andra..

• Crazy catlady
    Symetrical skrev 2015-12-22 15:56:01 följande:

I princip för alltid, skulle jag säga. Strecket kan dock ändra karaktär lite när testet torkat, men det försvinner inte.

Tack :)
  • Crazy catlady

Nu vågar jag tro på det !! Jag väntar en sen augustibebis.. jag är så lycklig..

Imorgon tar jag cb digital och ger till min kille i julklapp, han vet inte om nått än :P

God Jul allesammans. . Grattis till alla pluss och ni som inte lyckades så håller jag tummarna för att januari är eran månad ! <3

• Crazy catlady
    Symetrical skrev 2015-12-24 10:08:05 följande:
    Stort grattis (igen!) och god jul!

När blir bf då?
    Den 28 aug enligt app =) 

Tack så mycket =)
Svar på tråden BIM-DECEMBER