• Cfmilla

BIM-DECEMBER

201405 skrev 2015-12-06 14:17:13 följande:

Vet inte när jag hade äl men åtminstone en vecka sedan, på cd 27 idag. Bim-4 och även om jag inte har några symptom (positivt) så är tappen låg och hård..

Drömde inatt att jag födde barn, det gick jättefort hade bara mensvärk men födde en flicka. bm vart jätteförvånad och jag arg för jag var inte redo jag hade ju inte haft någon värk ;) sen var jag ledsen för hade inte köpt varken babyskydd eller vagn och var ju tvungen att åka iväg och köpa amningsbh! :p

Aja håller tummarna tappen glider uppåt och att det är positivt att jag inte har symptom :)

Håller tummarna för er andra med!

Haha kul dröm!

Jag är på bim idag. Känner inget alls och har inte gjort på hela tiden. Min tapp var stenhård och låg igår, idag kändes den nog lite mjukare och har nog vandrat upp också. Meeeeen ju mer jag läser om det ju mer förvirrad är jag. Står ju så olika på alla ställen. Jag är dock inte torr utan har rätt mycket flytningar, vilket gör att jag går på toa hela tiden för att se om mensen kommit. Haha... Köper ett test nu så kanske den kommer.. Eller så får jag ett + haha
  • Cfmilla
    201405 skrev 2015-12-06 21:09:48 följande:

Haha ja verkligen! Önskar den blir sann snart, eller åtminstone delen om att få barn :D

Har du testat än? Hur länge har ni försökt? Känns lovande att du är på bim och ingen mens! :) hoppas det är positivt att tappen var lite högre idag!

Haha nej jag vågar inte ta ett test... Men fortfarande ingen mens eller mensvärk för den delen heller. Haha tar det i morgon.
  • Cfmilla

Åh jag blir tokig!!!

Bim +1 testet negativt. Ingen mens heller. Känner inget alls. Vänster bröst är lite känsligare, thats it. Va sjutton. nån mer som plussat sent?

• Cfmilla
    Angdev skrev 2015-12-07 08:07:34 följande:

Äntligen!!!! Strecket dök upp direkt :)

Sitter helt förstenad på toa :D

Grattis!!!!
  • Cfmilla
    201405 skrev 2015-12-07 09:13:25 följande:

Nej där dök mensen upp på dag 28! Vilket den inte gjort på läänge, haft 31 dagar det senaste.. Men bättre tidig mens än att den är sen o man känner efter massa och sen kommer den ;)

Haha ja visst är det så!!! Dag 33 idag. Men tror nog att mensen är på väg! Chop chop!!
  • Cfmilla

Meeeen va sjutton är detta... Nu kom det mjölkliknande vätska från högerbröst!?!

• Cfmilla

Bim +2 ingen mens, inte ens i närheten... Fan undrar om jag kommer att plussa senare?

• Cfmilla
    Längtar88 skrev 2015-12-08 08:24:35 följande:

Tjejer ser ni?????? Eller lurar jag mig själv???

Jo jag ser!
  • Cfmilla
    Selwas skrev 2015-12-08 12:21:23 följande:

Ni kan stryka mig från listan , mensen kom idag :(

All denna smärta som jag haft, alla konstiga symptomer jag haft dom senaste månaderna men mensen kom tillslut dag 33 , mår fortfarande illa och har aldrig mått illa eller haft mensvärk ... konstigt.

Bad till Gud hela natten att mensen inte kommer men bättre lycka nästa gång.

Det är samma här dag 34 ingen mens och negativt test. Mår lite lätt illa och bröstvårtorna är ömma, precis som innan mens. Men nej, inget alls. Har varken mensvärk eller spottings. Vill gärna ha ni mens nu. Är fruktansvärt jobbigt detta.
  • Cfmilla
    pärlsnäcka skrev 2015-12-08 19:52:10 följande:

En kanske jätte dum fråga.... Har ÄL idag måndag och ska på AW på fredag. Är det alldeles för tidigt för att se om jag är gravid 5 dgr efter ÄL? Bör jag undvika att dricka tills jag vet?

Lev som vanligt tills du har plussat!
Svar på tråden BIM-DECEMBER