BIM-DECEMBER
Vet inte när jag hade äl men åtminstone en vecka sedan, på cd 27 idag. Bim-4 och även om jag inte har några symptom (positivt) så är tappen låg och hård..
Drömde inatt att jag födde barn, det gick jättefort hade bara mensvärk men födde en flicka. bm vart jätteförvånad och jag arg för jag var inte redo jag hade ju inte haft någon värk ;) sen var jag ledsen för hade inte köpt varken babyskydd eller vagn och var ju tvungen att åka iväg och köpa amningsbh! :p
Aja håller tummarna tappen glider uppåt och att det är positivt att jag inte har symptom :)
Håller tummarna för er andra med!
Jag är på bim idag. Känner inget alls och har inte gjort på hela tiden. Min tapp var stenhård och låg igår, idag kändes den nog lite mjukare och har nog vandrat upp också. Meeeeen ju mer jag läser om det ju mer förvirrad är jag. Står ju så olika på alla ställen. Jag är dock inte torr utan har rätt mycket flytningar, vilket gör att jag går på toa hela tiden för att se om mensen kommit. Haha... Köper ett test nu så kanske den kommer.. Eller så får jag ett + haha