Inlägg från: annacnummertre |Visa alla inlägg
  • annacnummertre

BIM-DECEMBER

SSK13 skrev 2015-12-09 10:11:04 följande:

En sexfråga!

Eftersom jag fått MA visste jag inte ÄL-dagar eller när fertiliteten skulle öka, hade tänkt ha sex varannan dag. Har tagit cb digital ÄL-test som haft blinkande smiley nu tre dagar i rad. Vi har haft sex måndag och tisdag, tre ggr. Idag fick jag ju blinkade smiley igen, kan vi hoppa över idag utan att riskera något?

Vet ju inte hur länge jag kommer få blinkande smiley... Börjar bli lite öm redan nämligen ;) hoppas på fast smiley imorgon eller fredag. Då vill jag iaf ha sex de dagarna. Hur hade ni gjort?

Har inte berättat om ÄL för min man så han börjar nog undra vart denna fantastiska sexlust snart ha kommit från. Ville inte säga något än för att jag inte vill att han ska känna sig tvungen. Tänkte säga när smileyn blir fast att ÄL sker :)

Deyt är klart du kan hoppa, men jag hade inte vågat det. Vi körde lite mjukare mys sista ggr, typ. ta på sig själv och sen när han var nära körde vi lite försiktigt (ursäkta detaljerad beskrivning, men ja.). Han vet ju iofs när ÄL är och så.

Men känn efter, har du ont ska ni ju inte! Men sen behöver man ju inte köra penetration hela tiden liksom, för det sliter :/
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-09 10:11:04 följande:

En sexfråga!

Eftersom jag fått MA visste jag inte ÄL-dagar eller när fertiliteten skulle öka, hade tänkt ha sex varannan dag. Har tagit cb digital ÄL-test som haft blinkande smiley nu tre dagar i rad. Vi har haft sex måndag och tisdag, tre ggr. Idag fick jag ju blinkade smiley igen, kan vi hoppa över idag utan att riskera något?

Vet ju inte hur länge jag kommer få blinkande smiley... Börjar bli lite öm redan nämligen ;) hoppas på fast smiley imorgon eller fredag. Då vill jag iaf ha sex de dagarna. Hur hade ni gjort?

Har inte berättat om ÄL för min man så han börjar nog undra vart denna fantastiska sexlust snart ha kommit från. Ville inte säga något än för att jag inte vill att han ska känna sig tvungen. Tänkte säga när smileyn blir fast att ÄL sker :)

sorry, glömde att du hade de där avancerade testerna. kan inte dem ;)
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-09 13:26:16 följande:
    Blinkande smiley = hög fertilitet

Fast smiley = maximal fertilitet, ÄL inom 24-36 h (tror jag det var).

Det blinkar ju fortf så den fasta smileysen har ju inte kommit :)

Sååå ömt är det inte, bara lite :) för en bebis hade jag kunnat ha mycket ondare ;) tänkte mer att ja, kan bli liiite påtvingat med sex varenda dag. Vi får se hur det blir ikväll :)
    Ah okej, då fattar jag :) Nej, då skulle jag vila ikväll, sen köra igen när den är fast! 
    Haha, jo det blir ju det. Fast eftersom vi båda vet så är vi inställda på det, så vi brukar mest skratta och köra typ ;)
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-09 19:00:28 följande:

Update: berättade om ÄL-test och hur de fungerar för min man. Sa att det kom en blinkande smiley imorse. Han blev jätteglad och vill jobba för en bebis.

Så nu kommer vi nog ändå köra varje dag ;) haha.

Haha jamen dåså *tummen upp *
  • annacnummertre

Håller med, superbra med grupp såhär så man kan ventilera och peppa varandra :D

• annacnummertre

var det någon mer än jag som hade ÄL runt den 30:e - 2:a december? spännande nu ju! jag är på ÄL +7-8 idag :)

• annacnummertre
    Selwas skrev 2015-12-10 10:43:25 följande:

kan man ha äl 1 vecka efter mens?

Jag har menscykel på 33 dagar och enligt appen så har jag äl nästa vecka.

Absolut, jag har haft det någon gång... men testa med ÄL-test för säkerhets skull!
  • annacnummertre

Jag tror att jag har plussat. 
    Tog ett CB på förmiddagen (ÄL +9) och fick plus direkt, svagt, men inte grått och brett. Tog sen nu igen på kvällen och då syns det inte mycket alltså. Det syns, men inte mycket.
    Så ja.
    Är LIVRÄDD att det ska bli som förra månaden. Plussade tidigt, och runt BIM blev det MF. 

Jag vågar inte ens vad glad över att det kanske har tagit sig igen. Det enda jag kan göra är att vänta, och det känns som jävla tortyr just nu. 

Jag vet att det är tidigt och jag vet att urinet spelar jättestor roll såhär tidigt, men ändå. Får försöka vänta och testa igen men det kommer bli jobbiga dagar framöver.

• annacnummertre
    happylife skrev 2015-12-10 17:02:39 följande:
    Känner igen det där! Plussade förra månaden några dagar innan bim, va så glad, men sen kom mensen!! Va chockad o ledsen, så när jag plussade igen nu några dagar innan bim kände jag samma skräck! Men mensen lyser med sin frånvaro än så länge, försöker njuta men svårt! Konstanta toabesök för å leta blod... Hade ett MF i aug också i v 6+4.

Man blir skadad av MF helt klart. Lycka till hoppas du inte får mens <3
    Åh! Håller alla tummarna för oss nu.
    Jag försöker verkligen hålla mig neutral, men funderar hela tiden. Får väl se... Får ta ett test igen på söndag. Om det är något ska det ju ha blivit starkare då...

Lycka till du med <3
  • annacnummertre
    Längtar88 skrev 2015-12-10 20:34:54 följande:

Hmmm.... fick en fläck på papperet när jag torkade mig i morse, fortfarande rikliga flytningar och svullen mage (kan inte ha jeans) och hög temp. Inte ens en antydan till blod nu oxh smärtan i magen lugnar sig, men finns kvar men mer som innan igår.

Tycker kroppen om att retas??!

Tycker du ska ta ett CB!
Svar på tråden BIM-DECEMBER