• Gweny

Positiva junibebisar 2016

himmelojord>> Jag väntar också min 3e!   hoppas du mår bättre snart.

Jag fick iallafall bokat ett nytt UL om 3 veckor, känns skönt då vi innan har haft MA och det varit mycket blödningar denna gång. kommer vara i v.13 då.

• Gweny

himmelojord>> mina är 8 och 11 år, så blir nästan som att börja om. är min sambos 1a, så ska bli väldigt spännande!

• Gweny

Uch så jobbigt för er som mår illa! Jag har varit förskonad från det alla gånger själv.

Men hoppas det avtar snart för er!

Maräng87>> kul med inskrivning och det händer lite!

• Gweny
    Dance dance dance skrev 2015-11-10 19:06:01 följande:

Är det vanligt att man inte har någon tid hos bm mellan inskrivningen och vecka 24? Det kändes som så oerhört lång tid tyckte jag. Jag kommer ju förvisso hinna göra både kub och rul under den tiden, så jag är ju inte lämnad helt åt mitt öde, men ändå. :)

Är du omföderska? Brukar vara färre besök då med. Men skönt ni har kub & rul iallafall.
  • Gweny
    Akire-84 skrev 2015-11-10 20:34:31 följande:

Såg ett tickande hjärta idag, vilken lycka!

Åh så härligt det är!

Jag har varit på några ul redan och ska på nytt om 3 veckor igen.
  • Gweny
    Tiana skrev 2015-11-11 05:55:59 följande:

Uppe och tuggar knäckebröd. Har möjlighet till sovmorgon idag men det fick jag glömma ;)

Ingen tänkt sovmorgon här heller!

Jag är förskonad från illamående, men vrålhungrig nästan konstant. Äter hela tiden känns det som, blir jobbigt i längden. Lägger mig hungrig(fast nyss ätit)

Hur ska detta sluta!!
  • Gweny
    Tiana skrev 2015-11-11 07:40:14 följande:

Å vad jag känner igen det där! Till och med sambon gav mig den fina kommentaren "du kommer att rulla fram". Jag kan bara hålla med :D precis avslutat frukost nr 2 för dagen!

galet! Då är vi inte ensamna om det iallafall.kan vi rulla ihop.
  • Gweny
    Kawinna skrev 2015-11-11 15:50:09 följande:

Åh, vill också se att det faktiskt är något där inne! Hoppas verkligen att jag får ett tidigt ul :)

Ni som tittat har ni bokat privat eller inom landstinget? Har alla gjort vul?

Vi har gjort IVF och då ingår vul, dock blivit fler ggr pga av blödningar.
  • Gweny
    Maräng87 skrev 2015-11-11 18:39:06 följande:

Min mage är också väldigt svullen på em men framförallt på kvällen, börjar minska något så antar att kroppen börjar anpassa sig.

Var hos bm idag och fick tid för rul 12/1! Hon ville egentligen veckan innan men då är vi bortresta. Nu kommer vi hem den 11 och har rul dagen efter :) Spännande!

Åh så kul att få tid för rul redan! Nåt att se fram emot.
  • Gweny

Har också svårt med byxor! Fick flera nya större på jobbet i veckan, så klarar jag mig ett tag där.

Svar på tråden Positiva junibebisar 2016