Positiva junibebisar 2016
Var på UL idag. Skulle ha varit 10+3 idag men visade sig att jag haft MA vid 8+4. Känns helt knäckande. Får hoppas att blödningarna sätter igång annars blir det med hjälp av tabletter ef helgen. Lycka till alla!
Var på UL idag. Skulle ha varit 10+3 idag men visade sig att jag haft MA vid 8+4. Känns helt knäckande. Får hoppas att blödningarna sätter igång annars blir det med hjälp av tabletter ef helgen. Lycka till alla!
Idag går jag in i v 13 och de magiska 12 veckorna har äntligen passerat! :) I morgon gör vi kub och efter det hoppas jag kunna släppa den sista oron som envist hänger sig kvar. Eller orolig kommer jag ju fortsätta vara men iaf den oron som jag byggt upp efter missfallet och blödningarna och som inte känns sund. Det jag oroar mig mest för nu är att fostret inte ska vara så stort som det borde i v 13. Jag gjorde ju vul i v 10 då storleken stämde med senaste mensen så jag vet ju att veckorna stämmer.
Sen undrar jag om någon har tips på var man kan köpa gravidträningskläder, främst byxor? Jag är idrottslärare och har sedan magen började ta plats haft mjukisbyxor eller joggingtaights men nu börjar även de spänna och vara obekväma. Det får gärna vara joggingtaights eller liknande men vidare byxor går också bra. Men inte för vida så jag riskerar att fastna i redskap m.m. Några tips?
Tack för tips!
Gruvan>> åh så skönt att det såg bra ut med den lille! ska ni ta reda på kön?
Carrey>> härligt dem mådde bra! Du gör rätt i att tänka positivt. klart det ska gå bra.
Ja det var verkligen skönt. Nej vi tar nog inte reda på könet. Vi är inte så intresserade och tycker det blir en spännande överraskning. :)
Jag önskar att jag var lika tålmodig och kunde vänta... Men både pappan och jag är så nyfikna.
Ja detta med namn är inte lätt. Vi har ganska lik smak jag och sambon. Jag vill inte ha för vanliga namn. Tycker det är svårare med killnamn.
Vi har börjat göra en lista med förslag.
Går in i.v13 idag. Första milstolpen nådd.
Ska på vul på onsdag.
Repar mig från maginfluensa/magkatarr. Fy vilka 15 timmar det varit. Nu kan jag åtminstone behålla vätska igen.
Det är i v
[quote=76059916][quote-nick]Kawinna skrev 2015-11-29 18:41:49 följande:[/quote-nick]Varför ska du göra vul när du är så långt gången? :)