• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • frofro
    vanjastina skrev 2015-12-16 11:28:04 följande:

Någon här som provat apiforce (bidrottninggele) tidigare? Jag tänkte testa denna månaden, fram till äl!

Jag äter bdg, fast hela månaden för att få bättre hy. Började precis innan mensen kom förra veckan så ska bli spännande att se om det gör någon skillnad!
  • sebbejonte
    frofro skrev 2015-12-16 13:15:09 följande:

Hej tjejer, hoppar in här jag med! bim 3 januari, tredje försöket

La in dig också :)
  • sebbejonte

Hur går det för er alla? Jag närmar mig ägglossning. Den 23-24 infaller den. Känner redan nu av lite värk i magen. Vi skulle köra varannan dag denna gången men kan inte låta bli varann haha så det har ändå blivit varje hittills.

• Kstadtjej87
    sebbejonte skrev 2015-12-17 08:48:25 följande:

Hur går det för er alla? Jag närmar mig ägglossning. Den 23-24 infaller den. Känner redan nu av lite värk i magen. Vi skulle köra varannan dag denna gången men kan inte låta bli varann haha så det har ändå blivit varje hittills.

Jag har ägglossning idag eller imorn enligt min app men tänkte kolla med ägglossningstest ikväll, :) känner att den är på G nu :))

Jag va med inne på varannan dag men vi har hittills me myst varje dag sen i söndags :)
  • sebbejonte
    Kstadtjej87 skrev 2015-12-17 08:59:39 följande:

Jag har ägglossning idag eller imorn enligt min app men tänkte kolla med ägglossningstest ikväll, :) känner att den är på G nu :))

Jag va med inne på varannan dag men vi har hittills me myst varje dag sen i söndags :)

Åh spännande. Jag tänkte också kolla med test, fick några över från förra månaden.
  • klaraanders
    vanjastina skrev 2015-12-16 11:28:04 följande:

Någon här som provat apiforce (bidrottninggele) tidigare? Jag tänkte testa denna månaden, fram till äl!

Jag testade bidrottninggele i två månader utan resulat. Kanske för kort period för att komma med slutsatser. För mig blev cykeln förlängd en vecka. Och kände av ägglossning sämre. Vet inte om det är varken positivt eller negativt att ha ägglossningsvärk. Svårt att säga om jag hade ägglossningsflytning då det känns som det efter varje samlag..
  • vanjastina
    klaraanders skrev 2015-12-17 09:48:19 följande:
    Jag testade bidrottninggele i två månader utan resulat. Kanske för kort period för att komma med slutsatser. För mig blev cykeln förlängd en vecka. Och kände av ägglossning sämre. Vet inte om det är varken positivt eller negativt att ha ägglossningsvärk. Svårt att säga om jag hade ägglossningsflytning då det känns som det efter varje samlag..
    Oj det lät inte bra.. Jag testar två veckor, dvs fram till äl iaf så får jag utvärdera sen!
  • frofro
    sebbejonte skrev 2015-12-17 08:48:25 följande:

Ägglossning på fredag eller lördag här! Så nu ligger vi som kaniner! sex varje dag är ju bättre än varannan om båda är friska så kör på så ofta ni är sugna med gott samvete
  • sebbejonte
    frofro skrev 2015-12-17 11:11:09 följande:

Ägglossning på fredag eller lördag här! Så nu ligger vi som kaniner! sex varje dag är ju bättre än varannan om båda är friska så kör på så ofta ni är sugna med gott samvete

Friska är vi ju men jag börjar undra om hans spermier är dåliga :/ för jag är så fertil och han har aldrig gjort någon gravid trots sina 32 år. Han har inga barn, jag har varit gravid 5 ggr. Detta är vårt fjärde försök och dom andra månaderna har vi haft sex 2-3 ggr/dag o ändå inte blivit gravida så vi skulle prova varannan för o se vad som hände.

Jag är för nojjig o orolig tror jag
Svar på tråden BIM januari 2016