BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Någon här som provat apiforce (bidrottninggele) tidigare? Jag tänkte testa denna månaden, fram till äl!
Hej tjejer, hoppar in här jag med! bim 3 januari, tredje försöket
Hur går det för er alla? Jag närmar mig ägglossning. Den 23-24 infaller den. Känner redan nu av lite värk i magen. Vi skulle köra varannan dag denna gången men kan inte låta bli varann haha så det har ändå blivit varje hittills.
Hur går det för er alla? Jag närmar mig ägglossning. Den 23-24 infaller den. Känner redan nu av lite värk i magen. Vi skulle köra varannan dag denna gången men kan inte låta bli varann haha så det har ändå blivit varje hittills.
Jag har ägglossning idag eller imorn enligt min app men tänkte kolla med ägglossningstest ikväll, :) känner att den är på G nu :))
Jag va med inne på varannan dag men vi har hittills me myst varje dag sen i söndags :)
Någon här som provat apiforce (bidrottninggele) tidigare? Jag tänkte testa denna månaden, fram till äl!
Ägglossning på fredag eller lördag här! Så nu ligger vi som kaniner! sex varje dag är ju bättre än varannan om båda är friska så kör på så ofta ni är sugna med gott samvete
13 dagar kvar till äl. Lååååång väntan redan nu.