BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Mensen tig slut igår men fiick lite blod idag när jag torka mig. Är det normalt med spottings efter mens eller kan de ha med att jag fick ma nyss? Vill bara börja testa med äl test nu!
Hej! Hoppar gärna med denna månaden ist. Fick min mens idag, så bim blir 18/1. Tredje försöket på tredje barnet! Hoppas verkligen på tredje gången gillt!!
BIM-lista Januari
1/1 Kstadtjej87 4:e försöket, första barnet
Kissekatten2014 5:e försöket
2/1
3/1 Behnizen 8:e försöket, andra barnet
Bananen92 2:a försöket, första barnet
4/1 Rajgräs 2:a försöket, tredje barnet
201405 2:a försöket, första barnet
Klaraanders
5/1
6/1 Sebbejonte 4:e försöket, tredje barnet
Vantarpaettmirakel 2:a försöket efter MA, första barnet
7/1 Karinjanson 8:e försöket, första barnet
Emmarebeccas 2:a försöket
8/1 Frestelsen
9/1 Lillis26 5:e försöket efter MF, första barnet
10/1
11/1
12/1
13/1
14/1 Trucker89 2:a försöket, första barnet
15/1
16/1 Finurligafiluren 1:a försöket, andra barnet
17/1
18/1 Mammamiia10 3:e försöket, tredje barnet
19/1
20/1
21/1
22/1
23/1
24/1
25/1
26/1
27/1
28/1
29/1
30/1
31/1
NC säger att jag ska ha mens 10/1, antar att det är min BIM då? Men vet inte om det är så troligt eftersom jag precis slutat med piller och inte har en aning om hur cykeln kommer se ut. Men om någon vill så skriv in mig på listan, ändrar väl när NC uppdaterar :)
Innan jag använde preventivmedel hade jag riklig mens i tre-fyra dagar (sen svag mens i två dagar till ca) samt mensvärk första och ibland andra dagen med. Med p-ring hade jag mindre mens och ibland hoppade jag över att ha mens alls. När jag slutade med p-ringen kom mensen tillbaka som vanligt ganska fort men senaste två gångerna har jag haft mens i två dagar och då ganska sparsamt samt ingen mensvärk. Är det vanligt att perioden byter karaktär sådär? Är så orolig att det skulle vara nå fel på min ägglossning nu när jag verkligen vill bli gravid.
Jag har Äl om en vecka (enl NC) det blir 6e försöket första barnet.
Lägger in i listan men tänkte att jag behöver kanske inte posta den varje gång då det bara blir listor på varje sida då :)
Min mens är precis slut så nu väntar jag på ägglossning som kommer 23-24 ;)
Känner mig blåst av min kropp. Fick ett supersvagt sträck på gravtest igår (BIM+1) men sen fick jag spottings på kvällen och idag drog mensen igång. Tack för den!
Nytt BIM 14/1. Äl ligger ju bra till runt nyår. ;) 1:a barnet. Sambon strävar efter en "blir det så blir det", jag håller liiiite koll på BIM och sånt. Dock så vet jag inte exakt när äl inträffar. Mindre stress då. Så, vi försöker ju inte direkt aktivt. Men det är andra månaden sen mensen drog igång efter att ha varit frånvarande i 11mån efter p-pillerstopp.
Känner mig blåst av min kropp. Fick ett supersvagt sträck på gravtest igår (BIM+1) men sen fick jag spottings på kvällen och idag drog mensen igång. Tack för den!
Nytt BIM 14/1. Äl ligger ju bra till runt nyår. ;) 1:a barnet. Sambon strävar efter en "blir det så blir det", jag håller liiiite koll på BIM och sånt. Dock så vet jag inte exakt när äl inträffar. Mindre stress då. Så, vi försöker ju inte direkt aktivt. Men det är andra månaden sen mensen drog igång efter att ha varit frånvarande i 11mån efter p-pillerstopp.
Trist när testen luras så. Håller tummarna för detta försök. :) Jag och min sambo är lite som er. Jag vet på ett ungefär när ÄL är, men vi kör när vi har lust helt enkelt istället för att hets-sexa vissa dagar. :) Vill inte heller ha den stressen.
Vad kul med en till som försöker köra avslappnat. Sambon kan inte prestera alls om det ska planeras och sånt. Då är lusten helt borta. Förståeligt. Ganska skönt också att inte stressa utan bara ta det som det kommer. För vips börjar man närma sig bim. :) håller tummarna för oss nu! När har du bim?