• hangonasec

Juli & Aug barn Sthlm?

Finns det några flera i sthlm/sthlm län som nyss har plussat?

• Svar på tråden Juli & Aug barn Sthlm?
  • Ilovezoe1

Hej!

Jag är i v. 9 med tredje barnet. Bokade in provat vul till nästa vecka. Min yngsta dotter är 8 så det känns nästan som första gången igen. Är 37 men tänker ej göra kub.

Hur mår du?

• hangonasec

vad kul med en till sthlmare :) jag väntar mitt andra och hittills mår jag bra!
    Startade en fb grupp (sluten) för dom som ska ha i juli/aug, kom gärna med där :) vore så kul att ha flera som bor i närheten!

Den är sluten dvs ingen ser dina inlägg eller att du har gått med och strax kommer jag göra den helt hemlig så att det inte blir en megagrupp utan är lite mera mysig :)

www.facebook.com/groups/1520080961640282/

• hangonasec
    Ilovezoe1 skrev 2015-12-06 22:42:08 följande:

Roligt!

Jag gick in på länken nu. Ses där!

hittade du rätt?
  • Lilla My o co

Tjejscen

Får man ev hänga på här?

Min sambo och jag har försökt i över ett år med att få ett plus, och idag kom det.. Vi är så glada!!

Har b-filmernas 20/8-16 om allt går vägen..

Jag har två barn på 8,5 och 7 sen tidigare, detta blir min fästmans första.

Mvh

• Sara86

Jag vill också hänga på, plusade igår med första barnet/femte försöket. Bf 18/8.

• Sara86

Ojdå, lite snabb att råka skicka, kommer tyvärr inte åt länken vad det verkar, kan du testa att bjuda in om jag PM:ar min mail?

• JCWT

Hej, jag skulle jättegärna vilja gå med i er fb grupp! Jag är gravid i v 12 med första barnet! Skulle vara roligt att kunna prata med några om funderingar man har osv :)

Svar på tråden Juli & Aug barn Sthlm?