• hangonasec

Juli & Aug barn Sthlm?

Finns det några flera i sthlm/sthlm län som nyss har plussat?

• Svar på tråden Juli & Aug barn Sthlm?
  • halfbaked

Jag är i v. 8 med första barnet efter 14 månaders försök. Bf 30/7 eller 4/8 beroende på hur man räknar. Är såå orolig då jag har väldigt lite symptom som kommer och går. Ska göra vul om en vecka i v. 9... bor i Hägersten.

• Sara86
    Cupcake01 skrev 2015-12-14 15:38:00 följande:

Var i stockholm bor ni? Jag bor i Mariehäll (Mellan Bromma och Sundbyberg) :)

Solna, så nära dig!
  • skiz

Hej, är gravid i v 11 så tänkte hoppa med här om det går för sig.
    Försökte ta mig till fb sidan men länken verkar inte fungera?

• hangonasec

gruppen är hemlig numera men det är bara att skicka antingen här eller ett meddelande till mig på fl med er mailadress som ni har knutit till facebook så skickar jag en inbjudan :) varmt välkomna!

• Mallaniklasson

Är också gravid, har bf 19/7 och bor på ekerö. Detta är vårt andra barn gemensamt men min sambos tredje då han har en dotter sedan tidigare. Är gärna med i fb gruppen om det går för sig :) mallaniklasson@gmail.com är min mejl ????

• Cupcake01
    halfbaked skrev 2015-12-14 16:09:46 följande:

Jag är i v. 8 med första barnet efter 14 månaders försök. Bf 30/7 eller 4/8 beroende på hur man räknar. Är såå orolig då jag har väldigt lite symptom som kommer och går. Ska göra vul om en vecka i v. 9... bor i Hägersten.

Jag funderar också på att göra vul. Bara för att få se att allt är bra :/
    Mår illa och så men ibland tror jag att inbillar mig bara Oskyldig
  • magelita80

Hej, jag plussade idag med 3e barnet. Det var väldigt oplanerat. Har bim eg på fredag men har kännt på mig sista dagarna att jag är gravid. Jag ville verkligen inte ha tätt mellan barnen. Min stora är 6 år och min lilla 17 mån så det kommer bli 25 mån mellan mina yngsta.

Jag bor i Solna.

• lengon

Här är en till som har plussat och bor i sthlm! :) BF 14/8.

Svar på tråden Juli & Aug barn Sthlm?