• behnizen

Bim i början av januari 2016! <3

Hej tjejer! Hoppar in här också då bim 3 jan, 8e försöket andra barnet.

Kört äl tester och fått positivt varje gång så det börjar bli lite smått jobbigt.

Fyller i januari så hade varit bästa present också:)))

• behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-22 06:36:11 följande:

Blinkande smiley idag med på cb och ingen temphöjning alls. 36,3.. molvärk från hh@@@$# i livmodern.

Brukar också alltid ha så.. Äggblåsan mognar och snart är det nedsläpp!
  • behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-22 07:27:30 följande:

Fast hade fast smiley i fredags.. så min cykel är inte som den ska.. orkar typ inte ligga varje dag hela cykeln.. men som mitt hormon hoppar och eftersom inte tempen går upp

Men jag känner igen det där.. Jag fick plus på äl test i fredags.. Släpper ju inom 24h .. Hade göör ont i nästan 3 hela dagar. Så sön tror jag det släppte och sen lever ägget något dygn.. Det kan ju fortfarande göra ont men det bör släppa snart för dig. Och tempen bör höjas.. Plus minut några dagar då inget är ju skrivet i sten. Haha!

Men jag har en känsla att det släppt för dig och kanske " bra" att fylla på med spermier ( ursäkta okänsligheten) just in case om ni har lust och vill såklart.
  • behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-22 09:23:18 följande:

Haha jag är inte känslig på sånt, tvärtom tarar gärna klarspråk:) men kan det bli blinkande gubbe efter äl? Tog ett vanligt äl test med nu o det va neg

Hmm om jag får gissa skulle jag tro att lh nivån fortfarande är "hög" för det är på G eller precis släppt. Jag kör med cb rosa ältest och efter den glada gubben ska Man inte testa mer.. Jag gjorde det ändå för att testa och då var stecket ganska blått ändå men fick " neg" ( såklart)
  • behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-22 13:55:28 följande:

Jo men testar för jag är osäker på när äl är efter missfallet. Sen eftersom tempen inte höjs så testar jag på morgonen efter jag tempat. Jag har de lila med dubbel så på dem kan man inte se på strecket dör de mäter både lh och östrogen. Åå vad jag tycker det är jobbigt o inte va säker:(

Men å visste inte du fått missfall tråkigt! Okej men har du fått fast gubbe så är det äl på G ?
  • behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-22 16:12:40 följande:

Ja man tycker det, men då ska ju tempen höjas.

Det bör den ju göra.. Fortf inge höjning än eller? Inte ens lite?
  • behnizen
    Anonym (amanda) skrev 2015-12-25 18:39:51 följande:

jag vill vara med:) hade ägglossning 21 december och BIM 3 januari! vet inte om jag inbillar mig men känner lite illamående och tuttont. kanske inte så vanligt på BIM-9 haha, så det är nog inbillning!

Välkommen! Vi har bim samma dag men jag känner nada nada nada. Vet inte om jag vågar testa nyårsafton.. Inte bim då men....
  • behnizen

Vill också försöka hålla mig:)) ahh spännande.jag är 28 och detta är vår 8:e försök till syskon. Dudå?

Anonym (amanda) skrev 2015-12-25 21:49:49 följande:

jag ska nog vänta till minst 3 januari, får hoppas på ett plus:) jag och killen hade sex på dag 9,11,13 och 14(ägglossning då). så får hoppas att det tar sig! vilket försök är du på och hur gammal är du?

• behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-29 08:36:09 följande:

Fortfarande höjd temp så va nog äl. Ff har inte satt ut än men om tempen är höjd imorgon med så kommer den det:) ska jag våga trsta på äl+10?

Hängde inte med? Vad betyder ff?

*hihi*
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3