• behnizen

Bim i början av januari 2016! <3

frestelsen skrev 2015-12-29 08:54:40 följande:

Fertility friend en app som jag lägger in min dagliga temp osv för att se äl:) så när man tempar kan man se mer säkert när äl blir. Säkrare än clearblue digital ägglossningstest iaf. Fick ju bara blinkande på den men enligt fertility friend så va äl för 2 dagar sen:)

Då är jag med! När vågar du testa? Jag kunde inte hålla mig och beställde hem gravtester igår, lär komma imorgon.. Bim på söndag. Hmm
  • behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-29 09:52:50 följande:

Vet inte, tänker äl+6 då har det hunnit blivit en blastocyst och kanske tagit fäste i livmodern. Sen 2 dagar att få ut hcg i mitt kiss, så tidigast äl+8. Men de är i tidigaste laget hehe. Men har massa test hemma från testlagret och sånna tidiga 10 hcg från babyornot. Så lär väl börja smygtesta fast jag vet att de inte kan synas haha. Vilken äl är du på?

Det låter ju vettigt. Jag lär ju va på äl+ 9,10 . Bim -5 nu.. Jag känner ingenting så vill ju inte vara negativ men har en känsla att det inte bor någon där inne:/ börjar liksom bli sjukt ledsen varje gång jag får minus.. 8 månader har vi försökt och smällen blir bara värre och värre. Men försöker vara positiv
  • behnizen
    glittersol skrev 2015-12-29 19:26:43 följande:

Förstår dig och känner igen känslan!

Men det kan också vara positiv att in e lämna något! Kan vara då det tagit sig!

Ja men man vet ju aldrig såklart! Testerna lär ramla in i brevlådan inom ett par dagar och jag lär ju inte kunna hålla mig.

Tom sambon börjar bli lite " men nu borde det väl ändå ta sig "

Hur går det för dig?
  • behnizen

Brudar! Hur lägger Man upp bild? Kunde inte hålla mig bim -4 och testa. Tror jag fått inneboende men jag måste dela detta med er experter och se om det är någon mer som ser mitt plus?!

Hjälp?!

• behnizen

Bim - 4

(Ej morgonkiss)

Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!

Nu är mina tvivel borta:)

Stort lycka till alla som väntar.

• behnizen
    201405 skrev 2015-12-30 19:13:20 följande:

Grattis! :D hur många dagar efter äl är du? :)

Tack!

Äl+11
  • behnizen
    frestelsen skrev 2016-01-04 13:58:57 följande:

Åå tog ett test till o det har ökat lite!! Nu börjar jag faktiskt tro igen:) tror inte det är någon ide att jag lägger upp då randen troligt ser grå ut..

Frestelsen! Jag har koll på dig.. Hur går det? Hur mår du? Hade du testat något va?
  • behnizen
    frestelsen skrev 2016-01-04 20:35:35 följande:

Japp va supersvagt men inte negativt så hoppas det ökar och inte är spöken från ma:t kvar:) annars känner jag mig skum.. som om nån typ trycker mig i livmodern. Supertrött o jäääävligt sötsugen. Ser den här skittlesreklamen o vill bara ha!

Åh jag skickar över skittles till dig genom telefonen , haha!

Men jag vill se test! Åhhhhh tänk om Du fått inneboende .
  • behnizen
    frestelsen skrev 2016-01-04 21:01:01 följande:

Om de ökat får du se imorgon:) va har du skittles?? Gemiggemig hahaha

Hoppas på ökning imorgon! Håller tummarna
  • behnizen
    frestelsen skrev 2016-01-05 08:31:36 följande:

Ingen ökning idag. Men eftersom jag vet att man kan plussa senare och att detta bara är mitt första försök sen ma:t är jag absolut inte besviken. Jag tycker det är skönt att liksom testa o se. Finns så billiga tester så kan ju ha den "ovanan" ;) men får jag inget plus innan fredag ska jag sluta med progesterall för att mensen ska få fart. Tänker köra bidrottninggele nästa månad med:) plus att vi har ju en utredning och blir de inget snart så blir de ivf :)

Va tråkigt att höra, men som du säger så har ni ju bra koll ändå och hjälp runt hörnet annars. Men hoppas ändå ni plussar utan hjälp och allt går suveränt.

Får se om mensen dyker upp då, för inget är ju kört förrän det är kört så att säga.

Hihi håller ändå tummarna för er!
  • behnizen
    cesso skrev 2016-01-06 06:39:24 följande:

Tog ett nytt test nyss. Det var fortfarande ett plus! Synligt och tydligt. Så himla konstigt att man kan få helt negativt EN dag och så en-två dagar senare så tydligt plus!!!! Och jag var SÅ säker att mensen var på g! Så ni som tror det- det behöver inte vara så!!!! Jag är typ i chock än. Det tog sig på första försöket. Frestelsen- ge inte upp! Jag har aldrig hittills fått spökplus nånsin. Och då är det här mitt 4;e. Däremot svagt svagt svagt med dottern på äl+ 7 ca. Så ditt kan säkert stegra! Ta ett nytt varje, eller varannan dag. HCG fördubblas var 48 h. Ska ngn mer testa??

Åh stort grattis till dig!!
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3