Bim i början av januari 2016! <3
Det var negativt... Bara att vänta in mensen då...
Det var negativt... Bara att vänta in mensen då...
Jag har stickor hemma o ska ta en imorgon. Äl+8 tror inte jag pallar vänta lägre hehe.
Ah håll tummarna för mig;)
Äl+8 kanske fanns något svagt men kan lika gärna vara rester från MA:t. Så jag kräver ett tydligare streck för att tro påt. Åh va kul o testa igen:)
BIM idag.. Är så glad, men så rädd att det kan vara missfall istället just för att det visas så svagt :'( Haft det struligt & mått så psykiskt dåligt dom senaste veckorna...
Glittersol- när har du bim? Har du testat ngt än denna mån?
Hej!
Hoppar in här, BIM den 6/1 och är idag på äl+10.
Någon här inne som känt att "ja nu blev jag gravid" och det stämt?
Ca 5 dagar efter äl satt jag och kollade på film, kände mig plötsligt annorlunda i kroppen och hör mig själv tänka "jaha, där blev jag gravid".
Blev jätteförvånad över min tanke då vi inte försöker och tänkte inte mer på det då.
Nu i förrgår har jag börjat må illa, känna av magkatarr från och till och i samma veva märkte jag att mina bröst läckt.
Ja så nu är jag super nyfiken på om tanken jag fick stämmer eller ej, tänker dock att chansen inte är så stor.
Spännande
Åå tog ett test till o det har ökat lite!! Nu börjar jag faktiskt tro igen:) tror inte det är någon ide att jag lägger upp då randen troligt ser grå ut..
Nu tog jag ett digitalt! & Wihooo säger jag bara! :D
Hoppas & håller tummarna för er andra nu <3
Tack, ja visst är det
Har tidigare plussat på runt äl+18 med mina barn så funderar på om jag är låghormonare.
Har dock kortare cykel nu så jag vet inte alls när.
Får se först om mensen uteblir