Bim i början av januari 2016! <3
Äl+10/11 .. BIM på söndag eller måndag. Va roligt, då är de inte bara jag som ser :P . Tänkte ta ett nytt på måndag eller tisdag.
Äl+10/11 .. BIM på söndag eller måndag. Va roligt, då är de inte bara jag som ser :P . Tänkte ta ett nytt på måndag eller tisdag.
Äl +6 känner inte så mycket mer än en konstig "träningsvärk" känsla i buken.
Vill börja testa med är alldeles för tidigt än!
Haha eller hur!
Känner du något då?
Låter ju som ett bra tecken då!
Så ser mitt "lager" också ut ;) Men är på hotell med sambon nu och kommer hem imorgon em, så köpte ett cv test på Apoteket innan, ska testa imorgon om inte mensen kommer idag, men hoppas hoppas på resultat.
Kan jag lita på det här? ???? ???? ???? ????
Nu har jag köpt ett test... Kan inte hålla mig. Cb digital. Är på bim-4 så det är tidigt, men ska testa ändå, även om jag missat morgonurinen... Fast det känns som att mensen är på g men man vet ju inte.
Vaknade i morse och kände inte alls lika mycket som de andra dagarna. Tänkte direkt, hmm konstigt, kanske inte jag var gravid trots allt, men nu spränger mina bröst och bröstvårtorna är superömma. Haha har gått och känt på bröstvårtorna hela dagen för att håller mig säker på att dom fortfarande är känsliga , och det har dom varit. Nu på kvällen är även magen super svullen, ser fan ut som man är gravid i 4 månaden , minst!
Inte nog med detta så känns det som om jag hålle rpå att få influensan, då det värker i hela kroppen, från huvudet till tårna.
Fler som blivit "sjuka" nu i samband med graviditet? läste att ens immunförsvar ändras en del.
länge leve symptom! man vill helst inte vara utan dom, eller hur!
Precis som mig, fryser som fan och ont i hela kroppen. trodde först det hade att göra med att det är minus grader ute, men jag har liksom 2 tjocka tröjor på mig och fryser ändå. Får se hur jag mår imorgon, hade hoppats på att jobba nu efter semestern, och framförallt att få testa mig på jobb! (har gravstickor där) men men. viktigaste är att ta hand om kroppen nu.
Då får du uppdatera oss imorgon!