Jönköping sommarbebis 2016
Jag också! :)
Har BF 15/7...
Hur mår ni?
Jag också! :)
Har BF 15/7...
Hur mår ni?
Vad kul att det händer lite i tråden, som sagt!
Det här är mitt andra barn, har en son på 7 år också.
Jag mår bra, har mått lite illa men det verkar ha gett med sig... Är i vecka 13(12+2) nu, och har tidigt ultraljud den 8/1! Ser fram emot det!
Jag är hemskt svullen på kvällarna, och längtar mest efter en "riktig" kula... ;)
Har ni andra också lite ledigt nu?
Kul att fler hittar hit - välkomna och grattis!
Jag förstår verkligen oron fram till vecka 12-13, jag drömde en del mardrömmar om det här nyligen... Inte lätt, men det är bara att försöka tänka positivt! Trots allt är det ju kroppen som själv styr, så försök att bara se framåt.
Skickar en extra tanke till er som inte mår toppen, kämpa på!
Vad jobbar ni med/pluggar eller annan sysselsättning?
Ha en fin dag!
Motherlizz - självklart ska du vara med! Grattis, du har inte lång väntan kvar... ;)
Vivs, och Angik; kul att höra vad ni jobbar med. Har det gått att dölja hemligheten på jobbet? Jag jobbar som specialpedagog, och precis innan julledigheten berättade jag det för en av mina kollegor - kunde bara inte hålla mig! :) Nu väntar jobbet på måndag, i vääääldigt bylsiga blusar. Skulle helst vänta ett par veckor till innan eleverna får veta, men de är inte blyga att fråga om de ser någon mystisk bula! :)
Vivs - du ska se att det går vägen. Snart är du där!
En fråga:
Har ni något emot att skapa en hemlig grupp på Facebook istället? Det blir lite lättare att kommunicera där, i lite olika inlägg. Blir också lättare att se/följa vem som säger vad!
Jag skapar en grupp, och om ni vill vara med skickar ni bara en vänförfrågan till mig; Malin Tornberg, så bjuder jag in er i gruppen!
Gör så! Tänkte inte på det.... :)
För övriga som vill följa med - skicka ett meddelande till mig!
Verkligen, full fart här nu - jättekul! :)