Jönköping sommarbebis 2016
Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.
Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.
Jag också! :)
Har BF 15/7...
Hur mår ni?
Jag också! :)
Har BF 15/7...
Hur mår ni?
Vad kul att några hittat in i tråden, hade börjat ge upp Jag är gravid med tredje barnet, har två tjejer som är 6 och 8 år.
Jag mår väldigt bra hittills. Förra gångerna har jag mått illa hela tiden, nu känner jag bara av illamående ibland. Mest trött och hungrig, ömma bröst och svullen mage.
Har inskrivning på torsdag, ser fram emot det, känns mer verkligt då
Vad kul att det händer lite i tråden, som sagt!
Det här är mitt andra barn, har en son på 7 år också.
Jag mår bra, har mått lite illa men det verkar ha gett med sig... Är i vecka 13(12+2) nu, och har tidigt ultraljud den 8/1! Ser fram emot det!
Jag är hemskt svullen på kvällarna, och längtar mest efter en "riktig" kula... ;)
Har ni andra också lite ledigt nu?
Roligt med ultraljud på fredag! Det blir väl ett för mig så småningom också, är 36år och vill göra kub. Ska du också höra kub? Vad skönt att du har passerat de första kritiska veckorna, jag ser fram emot det också...en jobbig väntan just nu tycker jag. Är ledig lite till och från nu, skönt när jag är så trött..
Jättekul! Grattis till er alla. för mej, eller ja oss! är det första barnet. Ska bli såå spännande och rolig resa. Svårt att ta in att de faktiskt ligger något där inne. Jag är i vecka 11+6. Ska göra kub test 12 januari.
Har mått väldigt illa från cirka vecka 8, fick legrigan utskrivet å tur var väl det! Nu börjar de dock avta, mår bara illa på morgornen (y)
Skönt för er stt dom kritiska veckorna snart är över. Själv känns det som att det är rn evighet till vecka 13 och jag är mer nojig än jag trodde jag skulle vara. ????
Kul att fler hittar hit - välkomna och grattis!
Jag förstår verkligen oron fram till vecka 12-13, jag drömde en del mardrömmar om det här nyligen... Inte lätt, men det är bara att försöka tänka positivt! Trots allt är det ju kroppen som själv styr, så försök att bara se framåt.
Skickar en extra tanke till er som inte mår toppen, kämpa på!
Vad jobbar ni med/pluggar eller annan sysselsättning?
Ha en fin dag!