Jönköping sommarbebis 2016
Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.
Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.
Jag är 21 år, jobbar på förskola!
En sån här tråd sökte jag i början av min graviditet. Men platsar väl inte här då jag har BF om en månad bara. Men grattis till er alla andra! :)
MalinTorn - jag tänker som du, tar en dag i taget så går det som det går. Om man får missfall så är det väl med största sannolikhet kroppens sätt att reagera på att något är fel.
Går in i v9 idag, känns bra att det går framåt!
Jag jobbar som barnsjuksköterska, på en barnavårdscentral.
Motherlizz- du får gärna hänga i tråden ändå, vi är ju inte så många
Motherlizz - självklart ska du vara med! Grattis, du har inte lång väntan kvar... ;)
Vivs, och Angik; kul att höra vad ni jobbar med. Har det gått att dölja hemligheten på jobbet? Jag jobbar som specialpedagog, och precis innan julledigheten berättade jag det för en av mina kollegor - kunde bara inte hålla mig! :) Nu väntar jobbet på måndag, i vääääldigt bylsiga blusar. Skulle helst vänta ett par veckor till innan eleverna får veta, men de är inte blyga att fråga om de ser någon mystisk bula! :)
Vivs - du ska se att det går vägen. Snart är du där!
Än så länge syns de inget på mej, ibland om kvällarna ser jag det men tror ingen annan skulle reagera på det. Det är ju mysigt med en mage så jag hoppas den börjar bli en lite kula snart iallafall hihi. Vi ska på kub 12 jan, efter de har vi tänkt berätta har dock redan berättat för en vän och familj, kunde heller inte riktigt hålla mej
Tack va snälla ni är :) är ni väldigt trötta nu? Det var jag i början av graviditeten. Kunde somna när som nästan, jättejobbigt. Nu längtar jag mest tills det är dags. Svårt att andas å sova nu.