Jönköping sommarbebis 2016
Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.
Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.
Jag är 21 år, jobbar på förskola!
En sån här tråd sökte jag i början av min graviditet. Men platsar väl inte här då jag har BF om en månad bara. Men grattis till er alla andra! :)
MalinTorn - jag tänker som du, tar en dag i taget så går det som det går. Om man får missfall så är det väl med största sannolikhet kroppens sätt att reagera på att något är fel.
Går in i v9 idag, känns bra att det går framåt!
Jag jobbar som barnsjuksköterska, på en barnavårdscentral.
Motherlizz- du får gärna hänga i tråden ändå, vi är ju inte så många
Motherlizz - självklart ska du vara med! Grattis, du har inte lång väntan kvar... ;)
Vivs, och Angik; kul att höra vad ni jobbar med. Har det gått att dölja hemligheten på jobbet? Jag jobbar som specialpedagog, och precis innan julledigheten berättade jag det för en av mina kollegor - kunde bara inte hålla mig! :) Nu väntar jobbet på måndag, i vääääldigt bylsiga blusar. Skulle helst vänta ett par veckor till innan eleverna får veta, men de är inte blyga att fråga om de ser någon mystisk bula! :)
Vivs - du ska se att det går vägen. Snart är du där!
Än så länge syns de inget på mej, ibland om kvällarna ser jag det men tror ingen annan skulle reagera på det. Det är ju mysigt med en mage så jag hoppas den börjar bli en lite kula snart iallafall hihi. Vi ska på kub 12 jan, efter de har vi tänkt berätta har dock redan berättat för en vän och familj, kunde heller inte riktigt hålla mej
Tack va snälla ni är :) är ni väldigt trötta nu? Det var jag i början av graviditeten. Kunde somna när som nästan, jättejobbigt. Nu längtar jag mest tills det är dags. Svårt att andas å sova nu.
Samma här, tänker göra kub först och sedan berätta. Tröttheten, MotherLizz, är dock mitt största problem just nu. Efter lunch på jobbet känner jag hur ögonlocken börjar hänga, så jobbigt och svårt att gömma. Somnar direkt på soffan när jag kommer hem! Mina tjejer tittar frågande på mig och undrar om jag är sjuk...de ska också få veta efter kub. Ser verkligen inte fram emot att berätta på jobbet, jag har inte jobbat där så länge men det ska bli sååå kul att berätta för tjejerna, ett syskon (helst lillebror) har stått på deras önskelista i två år
[quote=76191813][quote-nick]Vivs skrev 2016-01-05 14:04:01 följande:[/quote-nick]Samma här, tänker göra kub först och sedan berätta. Tröttheten, MotherLizz, är dock mitt största problem just nu. Efter lunch på jobbet känner jag hur ögonlocken börjar hänga, så jobbigt och svårt att gömma. Somnar direkt på soffan när jag kommer hem! Mina tjejer tittar frågande på mig och undrar om jag är sjuk...de ska också få veta efter kub. Ser verkligen inte fram emot att berätta på jobbet, jag har inte jobbat där så länge men det ska bli sååå kul att berätta för tjejerna, ett syskon (helst lillebror) har stått på deras önskelista i två år [/
Åh va spännande :) minns när vi berättade för våra barn. Å när man "kommit ut" med det så är det så mycket lättare.
Vår son önskar en pojk å dottern vill ha en tös. Får se vem som får sin önskan igenom :p
Vad jobbar du med?
Ja visst är det så att allt känns lättare när alla vet. Vi har bara berättat för våra två närmsta kompisar, gick liksom inte att dölja på nyår....
Har ni kommit på några namnförslag? Vilken datum har du bf?
Jag jobbar på BVC, är barnsjuksköterska. Vad jobbar du med?
[quote=76191903][quote-nick]Vivs skrev 2016-01-05 14:26:57 följande:[/quote-nick]Ja visst är det så att allt känns lättare när alla vet. Vi har bara berättat för våra två närmsta kompisar, gick liksom inte att dölja på nyår....
Har ni kommit på några namnförslag? Vilken datum har du bf?
Jag jobbar på BVC, är barnsjuksköterska. Vad jobbar du med?[/
Vilket perfekt jobb du har just nu då :) då är du rätt insatt i allt kan jag tänka :)
Jag har BF 4/2 så igår var det exakt en månad till BF.
Nej jag berättade rätt tidigt för två personer med. Var väldigt svårt att hålla det hemligt.
Jag jobbar på ett städföretag, varit sjukskriven länge nu å kommer inte gå tilllbaka dit så får se vad det blir av mej sen :p