Jönköping sommarbebis 2016
Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.
Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.
Verkligen, full fart här nu - jättekul! :)
Hej! Ny här på familjeliv och har BF 19/8 :) Första barnet! Bor 10 minuter utanför stan'. Är gärna med i facebookgruppen också om jag får :) Hoppas allt är bra med er alla.
Lummi, vad kul! Du är så välkommen till fb-gruppen! Om du skickar ditt namn i ett internt meddelande till mig här så kan jag lägga till dig i gruppen!
Hej! Jag ska ha mitt andra barn med Bf 15 juni:) jag hoppar gärna på Facebook gruppen:) hur gör jag?
Hej! Jag hänkar gärna på i denna härliga gruppen. Jag har Bf 15 juni 2016. Hur kommer jag i kontakt med gruppen på Facebook? Mvh Bella
Hej junibebis! Kul att det kommer fler i gruppen! Skicka ett meddelande med ditt namn här till vivs så lägger hon till dig i vår fb-grupp om du vill:) Vi är mest aktiva där just nu. Hoppas allt är bra med dig! Kram
Hej! Vad roligt med en Jönköpingsgrupp! :) Jag traskar in här lite så här på efterhand. Är gärna med i er facebookgrupp om ni släpper in fler :) Har bf 3 september.
hej :)
jag har letat efter en jönköpingsgrupp
skulle vara jätte kul att få vara med er bf 9 sept
förstår om gruppen redan är låst :/
Hej
Finns de möjlighet för insläpp i facebook gruppen? :) har BF 3 september
Jag startade annars en tråd förut den heter Jönköping bf aug, sept, okt 2016
Det skulle vara jätte kul att prata och sedan eventuellt träffas med folk i jönköpingstrakten. ??
Vad heter Facebook gruppen?
Hej!
Undrar också om man kan få vara med i FB-gruppen? Vi är beräknade i augusti. :)
Hej! Va kul att fler vill vara med. Skicka ett meddelande till Malin Tornberg som är admin för facebookgruppen så kan hon lägga till er. Hon har gjort ett inlägg tidigare i gruppen så ni kan hitta henne :)