• Vivs

Jönköping sommarbebis 2016

Undrar om det finns fler än jag som väntar barn i sommar i Jönköping och som vill följas åt? Jag är gravid i v6, BF den 16 augusti.

• Svar på tråden Jönköping sommarbebis 2016
  • Lunmi85

Hej! Ny här på familjeliv och har BF 19/8 :) Första barnet! Bor 10 minuter utanför stan'. Är gärna med i facebookgruppen också om jag får :) Hoppas allt är bra med er alla.

• Vivs

Lummi, vad kul! Du är så välkommen till fb-gruppen! Om du skickar ditt namn i ett internt meddelande till mig här så kan jag lägga till dig i gruppen!

• Junibebis1216

Hej! Jag hänkar gärna på i denna härliga gruppen. Jag har Bf 15 juni 2016. Hur kommer jag i kontakt med gruppen på Facebook? Mvh Bella

• Lunmi85

Hej junibebis! Kul att det kommer fler i gruppen! Skicka ett meddelande med ditt namn här till vivs så lägger hon till dig i vår fb-grupp om du vill:) Vi är mest aktiva där just nu. Hoppas allt är bra med dig! Kram

• Chokladhallon

Hej! Vad roligt med en Jönköpingsgrupp! :) Jag traskar in här lite så här på efterhand. Är gärna med i er facebookgrupp om ni släpper in fler :) Har bf 3 september.

• alva91

hej :) 
    jag har letat efter en jönköpingsgrupp 
    skulle vara jätte kul att få vara med er bf 9 sept
    förstår om gruppen redan är låst :/

• alva91

Jag startade annars en tråd förut den heter Jönköping bf aug, sept, okt 2016

Det skulle vara jätte kul att prata och sedan eventuellt träffas med folk i jönköpingstrakten. ??

• Lunmi85

Hej! Va kul att fler vill vara med. Skicka ett meddelande till Malin Tornberg som är admin för facebookgruppen så kan hon lägga till er. Hon har gjort ett inlägg tidigare i gruppen så ni kan hitta henne :)

Svar på tråden Jönköping sommarbebis 2016